اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه‌:

خدمت به مردم افتخار کارکنان نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی عنایت الهی و خدمت به شهروندان ایران اسلامی افتخاری بزرگی برای کارکنان ناجا است.

خدمت به مردم افتخار کارکنان نیروی انتظامی است

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، کریم کشوری صبح امروز در همایش عموم روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان کرمانشاه که با حضور رییس پلیس پیشگیری ناجا‌، استاندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان‌ در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب به خصوص شهدای نیروی انتظامی‌، خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی را عنایت الهی و خدمت به شهروندان ایران اسلامی را افتخاری بزرگ برای کارکنان ناجا عنوان کرد‌.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌ها را فرصتی مناسب برای کالبد شکافی و اصلاح عملکرد کارکنان دانست و با ارتقا و بهبود روزافزون عملکرد خود، بتوانیم امنیت مطلوب و قابل قبولی را برای شهروندان مملکت اسلامی ایران تامین و برقرار کنیم .

کشوری در پایان با اشاره به انتخاب بجای عنوان سربازان ولایت جهت نامگذاری همایش گفت: اجرای دقیق رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت مسیر صحیح و سعادت است‌.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول