اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

نیروی انتظامی با جدیت در پی برقراری امنیت مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه امروز مردم را دلگرم و امیدوار می‌کند این است که نیروی انتظامی با جدیت و تلاش در پی برقراری امنیت مردم است و مردم این نیرو را پناهگاه خود می‌دانند.

نیروی انتظامی با جدیت در پی برقراری امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: هدایت و ماندگاری انقلاب 33 ساله جمهوری اسلامی ایران نتیجه توجه ویژه و الطاف الهی و رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

حسینی‌بوشهری گفت: امام خمینی (ره) به عنوان رهبر نمونه تاریخ معاصر ما با توکل به خداوند، انتخاب درست هدف، ترسیم درست و صحیح راه رسیدن به هدف و ایمان به پشتیبانی و همراهی مردم وارد میدان مبارزه شهد و پیروز شد.

وی از مقام معظم رهبری به عنوان چشم بیدار نظام اسلامی یاد کرد و گفت: هدایت‌ها، رهبری‌ها و رهنمودهای ایشان خواب را از چشمان دشمنان ربوده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردمان در کشورهایی که موجب بیداری راه پیدا کرده به صراحت می‌گویند اگر پیام‌های روح‌بخش مقام معظم رهبری نبود ما درجا می‌زدیم و نمی‌توانستیم گام به جلو برداریم.

حسینی‌بوشهری از نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادها و سازمان‌های انقلابی نام برد که با حضور در تمام صحنه‌های مختلف موجب ناکامی توطئه‌های دشمنان شده است.

وی گفت: آنچه امروز مردم را دلگرم و امیدوار می‌کند این است که نیروی انتظامی با جدیت و تلاش در پی برقراری امنیت مردم است و مردم این نیرو را پناهگاه خود می‌دانند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر در جامعه ناهنجاری ویژه‌ای رخ دهد مردم اطمینان دارند که نیروی انتظامی با کار کارشناسی و در کمترین زمان ممکن در صدد شناسایی و دستگیری مجرم اقدام می‌کند.

حسینی‌بوشهری عنوان کرد: اگر در ایام نوروز مردم پس از یکسال کار و تلاش از شهر و دیار خود خارج شده و به مسافرت می‌روند مطمئن هستند که نیروی هوشیار انتظامی امنیت راه‌ها، جاده‌ها و شهرها را تامین می‌کند.

وی از لباس نیروی انتظامی به عنوان لباس آرامش و امنیت برای مردم نام برد و خطاب به مسئولان فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر توصیه کرد: هر چه رفتارهای ما با معیارهای دینی و انسانی نزدیک‌تر باشد احساس شادی و امیدواری در مردم بیشتر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز از کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای و ترافیکی استان بوشهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در طرح نوروز سال قبل استان بوشهر رتبه نخست کشوری را به دست آورد امسال نیز در تلاش هستیم تا این شرایط را حفظ کنیم.

رضا محمدی‌یگانه تصریح کرد: با تلاش همکاران انتظامی، برنامه‌ریزی و تعامل خوبی که با سازمان‌ها و ادارات مرتبط با طرح نوروزی داشته‌ایم توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده طرح برسیم.

وی با بیان اینکه همکاران ما در نیروی انتظامی از تلاش و کوششی که در راستای برقراری و تامین امنیت مردم دارند به واسطه رضایتمندی مردم آن‌ها نیز راضی و خشنود هستند اذعان داشت: ما به عنوان سربازان ولایت سعی داریم در مسیر رضایت خداوند و جلب رضایت مقام معظم رهبری با کمک و مشارکت مردم خدمت به شهروندان را سرلوحه خود قرار داده تا مسیر رشد و ترقی استان با شتاب بیشتری طی شود.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول