اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

با استاندارد شعار محوری سال بهتر تحقق می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی شعار محوری سال بهتر تحقق می‌یابد.

با استاندارد شعار محوری سال بهتر تحقق می‌یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه منصور جلایر صبح امروز در گردهمایی که در ارتباط با نظارت و کنترل هر چه بیشتر بر مصنوعات طلا در آذربایجان‌غربی و در سالن جلسات هتل پارک ارومیه با حضور طلاسازان و طلافروشان ارومیه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شعار محوری سال که به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است اهمیت استاندارد برای تحقق این شعار مضاعف می‌شود.

وی با اشاره به استاندارد و نقش آن در جامعه، تصریح کرد: استاندارد در توسعه و شکوفایی اقتصادی، در مبادلات تجاری و تمام شئون زندگی نقش موثری دارد.

این مسئول افزود: هر کدام از مردم جامعه به نوعی درگیر موضوع استاندارد هستند و شعار محوری امسال نیز یک شعار کلیدی است که برای تحقق آن باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

جلایر با بیان اینکه در سطح ملی نمایان است هر تولید، کالا و خدماتی، زمانی قابل مصرف است که دارای علامت استاندارد باشد، اعلام کرد: تبعیت از استانداردهای ملی و بین‌المللی می‌تواند یک کالا را قابل مصرف کند.

وی ادامه داد: مردم زمانی یک تولید را قابل مصرف می‌دانند که دارای علامت استاندارد باشد و این موضوع لزوم داشتن علامت استاندارد برای هر کالا و خدماتی را می‌رساند.

این مسئول گفت: اگر تولیدات فاقد استاندارد باشند قطعا در تولید نیز به موفقیت نخواهیم رسید.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ارائه خدمات زمانی می‌تواند در جامعه موثر باشد که همراه با ارتقا و اجرای کیفیت همراه باشد و در این راستا توجه هر چه بیشتر به دانش فنی، رعایت مقررات و استانداردها بیشتر نمایان می‌شود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول