اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم:

باید از منابع موجود برای اشتغال جوانان روستایی استفاده شود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم گفت: با وجود منابع خدادادی در روستاهای بخش جبالبارز جنوبی باید با برنامه‌ریزی‌، از این منابع در راستای اشتغال جوانان روستایی و امر تولید استفاده شود.

باید از منابع موجود برای اشتغال جوانان روستایی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در حاشیه بازدید از 14 روستای بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد در جمع مردم این بخش اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف توانسته است، نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را نقش برآب کند.

وی افزود: مردم بخش جبالبارز جنوبی در 12 اسفند ماه سال گذشته همانند ملت ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، پایبندی به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و پشتیبانی همه‌جانبه از ولایت فقیه را ثابت کردند.

عارفی با تأکید بر اینکه این مردم شایسته خدمت بی‌منت هستند، تصریح کرد: مسئولان باید با نگاه خدمات‌رسانی به روستاها در راستای توسعه این مناطق و حفظ منابع موجود آنها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی موجب کاهش مهاجرت به شهرها می‌شود، ابراز داشت: با وجود منابع خدادادی در روستاهای بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد باید برنامه‌ریزی‌های مدون و جامعی صورت گیرد تا از این منابع در راستای اشتغال جوانان روستایی و امر تولید استفاده شود.

عارفی ایجاد اشتغال در روستاها را نیازمند راه‌اندازی تشکیل‌ تعاونی در زمینه‌های مختلف دانست و بیان داشت: جوانان روستاها باید با تشکیل تعاونی‌ها در این راستا تلاش کرده و مسئولان نیز با اختصاص تسهیلات کم‌بهره از طرح‌های آنها حمایت کنند.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم گفت: امیدواریم، بتوانیم با کمک مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات روستاها از جمله اشتغال، گام‌های مؤثر و ماندگاری برداریم.

به گزارش فارس، فرج‌الله عارفی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم از 14 روستای حاجی‌آباد گرم، سعدآباد، گزآباد، غیک، رودفرق، گرم سالاررضا، بارده، تیغ‌سیاه، کوشکمور، کویز، زاخت، ملک‌آباد و کغارکی بازدید کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول