اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست پایان سال واحد نمایش حوزه هنری انجام شد

تجلیل از هنرمندان فعال واحد نمایش حوزه هنری همدان

خبرگزاری فارس: در نشست پایان سال واحد نمایش حوزه هنری همدان از هنرمندان فعال واحد نمایش حوزه هنری تجلیل شد.

تجلیل از هنرمندان فعال واحد نمایش حوزه هنری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، سیدمحمدباقر حسینی در نشست پایان سال هنرمندان مرتبط با واحد نمایش حوزه هنری همدان اظهار داشت: هنر تئاتر درآمدزا نیست، مگر در برخی موارد، و اجرای گسترده و مؤثر تئاتر نیازمند حمایت دستگاه‌های مختلف در استان است.

وی با اشاره به انواع مختلف نمایش و کم هزینه بودن برخی آثار نمایشی، برای برون‌رفت از وضعیت فعلی تأکید کرد: نباید تصور کنیم صرفاً دستگاه‌های فرهنگی و هنری هستند که می‌توانند و باید از تئاتر حمایت کنند بلکه بسیاری از سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز می‌توانند از هنر نمایش به شیوه‌ای مطلوب و در راستای اهداف سازمانی خود بهره‌مند شوند و در این زمینه هزینه کنند.

وی ادامه داد: حوزه هنری استان همدان با وجود کمبود منابع مالی و امکانات، سال 90 را در این عرصه به پرورش استعدادهای هنری جوان و نوجوان اختصاص داد و بر همین اساس کارگروه‌های جوانان و نوجوانان را شکل داد که تولید نمایش‌نامه و اجراهای خیابانی را در پی داشت و امیدواریم سال آینده با افزایش بودجه و امکانات، وضعیت بهتر شود.

حسینی بیان داشت: امید است جشنواره‌هایی که در این زمینه در استان برگزار می‌شوند با دبیرخانه‌ای دائمی و فعال، در طول سال به صورتی برنامه‌ریزی شده با هنرمندان موفق جشنواره ارتباط داشته و لااقل با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های فصلی زمینه رونق و رشد هنر نمایش فراهم شود.

در این نشست صمیمی، نیما بیگلریان مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان خلاصه‌ای از فعالیت‌های این واحد در سال گذشته را ارائه و برنامه‌های سال آینده را بازگو کرد؛ همچنین نظرات هنرمندان حاضر بیان و بررسی و از 13 پیشکسوت، جوان و نوجوان فعال در عرصه هنر نمایش با اهداء جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول