اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری صورت گرفت

راهیابی 35 اثر تجسمی از حوزه هنری استان همدان به مرحله نهایی

خبرگزاری فارس: معاون حوزه هنری استان همدان از راهیابی 35 اثر از حوزه هنری استان همدان به مرحله نهایی خبر داد.

راهیابی 35 اثر تجسمی از حوزه هنری استان همدان به مرحله نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، تیمور آقامحمدی اظهار داشت: پس از مرحله نخست انتخاب آثار و اعلام اسامی آثار راه یافته به مرحله داوری نهایی توسط برخی کمیته‌های سومین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، اسامی هنرمندان همدانی نیز در آن به چشم می‌خورد.

معاون حوزه هنری استان همدان افزود: در بخش نقاشی ـ خط سعید دولتی با یک اثر، در بخش کاریکاتور علی پاک نهاد با پنج اثر، محمود نظری با هفت اثر و طاهر شعبانی با شش اثر، در بخش گرافیک مصطفی نظری با یک اثر، در بخش نگارگری لیلا فیض‌اللهی با یک اثر، در بخش نگارگری (رشته تذهیب) هاجر شکری با یک اثر و سرور گیلانی با سه اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی اظهار داشت: در بخش نستعلیق نیز جواد مؤمنی با دو اثر، مهدی اسماعیلی، مصطفی تاجیان و علی جمشیدی هر کدام با یک اثر و در بخش تصویرسازی علی پاک نهاد با چهار اثر و سعید خزایی با یک اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند و در مجموع 35 اثر از استان همدان در بخش تجسمی پذیرفته شده است.

سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در هشت بخش و با هدف ارزیابی عملکرد مراکز استانی حوزه هنری، اردیبهشت 1391 در کرمانشاه و با هدف تعامل هنرمندانی از سراسر کشور و تبادل تجربیات و اندوخته‌ها و همچنین ارزیابی عملکرد مراکز استانی حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول