اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان:

شیوه‏های صحیح جایگزین عادت‏های نادرست مصرف انرژی شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: صرفه‏جویی در مصرف برق وظیفه‏ای همگانی و ضرورتی اجتناب‏ناپذیر در برهه کنونی است و شیوه‏های صحیح باید جایگزین عادت‏های نادرست مصرف انرژی شود.

شیوه‏های صحیح جایگزین عادت‏های نادرست مصرف انرژی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه صرفه‏جویی در مصرف برق یک وظیفه همگانی و ضرورت است، بیان داشت: مردم در بهره‏گیری از منابع انرژی توجه و دقت لازم را داشته باشند و از این مواهب الهی درست استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید شیوه‏های صحیح را جایگزین عادت‏های نادرست در مصرف منابع انرژی کنیم، گفت: اطلاع‏رسانی از طریق رسانه‏های جمعی و معرفی راه‏های درست صرفه‏جویی و مدیریت بهینه مصرف، کمک شایانی در آموزش خواهد داشت.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: حضور مؤثر صنعت توزیع برق در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک اصل و اساس است.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: تلاش بیش‌تر برای استمرار و تأمین برق مشترکان موجب می‏شود تا بتوان به اهداف مورد نظر بهتر دست یافت.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه حضرت فاطمه‌زهرا(س) یک انسان کامل است و می‏توان برجستگی‏هایی نظیر دفاع از امامت و ولایت و درس خدمت به مردم را از آن بزرگ بانو آموخت، افزود: خدماتی که به مردم ارائه می‏شود، باید عاشقانه، عارفانه، خالصانه و با کاردانی همراه باشد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول