اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد

تجهیز شریان‌ها و بزرگراه‌های مشهد به تابلوهای انرژی خورشیدی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از ایمن‌سازی شریان‌‌ها و بزرگراه‌های سطح شهر با نصب تابلوهای انتظامی الکترونیکی با قابلیت بکارگیری انرژی خورشیدی (سولار) خبر داد.

تجهیز شریان‌ها و بزرگراه‌های مشهد به تابلوهای انرژی خورشیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، سیدمهدی امامی‌میبدی اظهار داشت: از چندی پیش طرح‌هایی مبنی بر ایمن‌سازی معابر با استفاده از سیستم‌های سولار در برخی نقاط حادثه‌خیز شهر به اجرا رسید، که با بررسی کارشناسان و طبق آمارهای ثبت شده در این محل‌ها شاهد کاهش چشمگیری در زمینه سوانح رانندگی بودیم.

وی ادامه داد: این تابلوها با وضوح بیشتر و هم‌چنین توانایی انتقال پیام به رانندگان و عابران پیاده و از همه مهم‌تر استفاده از سیستم خورشیدی به منظور صرفه‌جویی در انرژی به عنوان تکنولوژی جدید در سیستم مدیریت و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: از جدیدترین کاربری‌های این تابلوها می‌توان به تابلوهای محدودیت سرعت در بسیاری از بزرگراه‌ها و هم‌چنین ورودی‌ تقاطع‌های غیر هم‌سطح ، تابلوهای هشداردهنده جهت‌نما در بیشتر این تقاطع‌ها و یا فلش‌های مسیرنما در پیچ‌های خطرناک بزرگراه کلانتری و دیگر تجهیزات مهم ترافیکی اشاره کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول