اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد

مصرف 6 درصد انرژی سمنان در ادارات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از مصرف شش درصد انرژی سمنان در ادارات و دستگاه‏های اجرایی این استان خبر داد.

مصرف 6 درصد انرژی سمنان در ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده در نشستی با عنوان اینکه قریب به شش درصد انرژی مصرفی استان صرف دستگاه‏های اجرایی می‏شود، اظهار کرد: عمده این مصارف مربوط به سیستم‏های سرمایشی بوده که با بهره‏گیری از فناوری‏های نوین می‏توان کاهش محسوسی را در این زمینه ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: طرح حمایت از لامپ‏های کم‏مصرف و لوازم برقی با راندمان بالا، توسعه و حمایت از شرکت‏های خدمات انرژی، طرح حمایت از کولرهای گازی برقی - خورشیدی، تدوین معیار مصرف و برچسب انرژی برای ساختمان و لوازم انرژی‏بر، آموزش و آگاه‏سازی عمومی، توسعه آموزش‏های همگانی در مدارس و دانشگاه‏ها، هماهنگی برای تدوین و بازنگری معیارهای انرژی و طرح هوشمندسازی لوازم اندازه‏گیری از مهم‏ترین طرح‏های در دست اجرای وزارت نیرو در بخش بهینه‏سازی مصرف انرژی در ساختمان است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول