اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز

البرز در زمینه کشاورزی ظرفیت‌های بسیار زیادی را دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: البرز در زمینه کشاورزی ظرفیت‌های بسیار زیادی را دارد.

البرز در زمینه کشاورزی ظرفیت‌های بسیار زیادی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیداسکندر صیدایی بعد از ظهر امروز در جلسه کشاورزی البرز که در استانداری این استان برگزار افزود: کرج با داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد در زمینه کشاورزی می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور محسوب شود.

وی ادامه داد: رشد و توسعه این مهم نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان بوده و باید برنامه‌ریزی‌های اساسی را به منظور توسعه و رشد این مهم در استان البرز داشته باشیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود از تشکیل ستاد توسعه کشاورزی نوین در این استان خبر داد و افزود: بکارگیری روش‌های نوین در کشاورزی می‌تواند این صنعت را در البرز با رشد و رونق بیش‌تری مواجه کند.

صیدایی تأکید کرد: استان البرز با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در زمینه کشاورزی دارد می‌تواند در جذب سرمایه‌گذران نیز تأثیرگذار باشد، در این راستا یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد جذب بیش‌تر سرمایه‌گذاران در زمینه کشاورزی خواهد بود.

این مسئول افزود: در این راستا در ستاد توسعه کشاورزی استان البرز، ظرفیت‌های مناسب در بخش کشاورزی این استان شناسایی شده است.

صیدایی در ادامه با اشاره به وجود مراکز علمی و تحقیقاتی کشاورزی و گیاهی در البرز بیان داشت: با استفاده از این مراکز و بکارگیری روش‌های علمی و نوین می‌توان کیفیت و تولید را در بخش کشاورزی افزایش داد.

وی حمایت مالی نظام بانکی کشور از صنایع را نیز مهم خواند و گفت: حمایت مالی نظام بانکی کشور می‌تواند در رشد و ارتقای کیفیت تولیدات و محصولات تأثیرات فراوانی داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول