اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

تقویت کشاورزی مصداق‏ حمایت از کار ایرانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تقویت کشاورزی یکی از مصداق‏های عینی ‏حمایت از کار ایرانی است.

تقویت کشاورزی مصداق‏ حمایت از کار ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سعید افشارنادری ظهر امروز در دومین جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان فیروزکوه که با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، به تبیین استراتژی، اهداف و برنامه‏های ستاد توسعه بخش کشاورزی فیروزکوه پرداخت.

وی با اشاره به نام‏گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر اهتمام ویژه مسئولان، کارگزاران و اقشار مختلف مردم در راستای محقق شدن شعار سال جاری تاکید کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی در واقع هر ماه یک بار باید تشکیل شود.

افشارنادری افزود: به عنوان متولیان امر باید به امر تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه ویژه‏ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سرمایه‏گذاران باید با تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت و مردم نیز با مصرف کالاهای داخلی در راستای محقق کردن منویات رهبری گام بردارند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ماموریت‏های بخش کشاورزی را یکی از مصداق‏های عینی در راستای گام برداشتن در مسیر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد.

افشارنادری در ادامه گفت: با واگذاری اراضی به بخش کشاورزی و زیر شاخه‏های کشاورزی نظیر دام، طیور و ... کمک شایانی به بخش تولید خواهد شد و همچنین زمینه ایجاد فرصت‏های شغلی زیادی فراهم می‏شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان فیروزکوه برای محقق کردن اهداف ستاد توسعه کشاورزی و همچنین منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: این ظرفیت در شهرستان فیروزکوه وجود دارد تا در بخش صنعت به دلیل خارج بودن از شعاع 120 کیلومتری پایتخت در عرصه تولید و سرمایه‏گذاری و ایجاد فرصت‏های شغلی تحولی اساسی در آن به وقوع بپیوندد که این امر توجه ویژه مسئولان را می‏طلبد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: گر چه در حال حاضر بحث خرده مالکی را داریم و بازدهی اندک کشاورزی به جهت خرد بودن اراضی است و به نوعی شاهد این بوده‏ایم که به صورت تاریخی مردم به تدریج به شهرها و استان‏های همجوار مهاجرت کرده‏اند؛ اما با این اوصاف دارای بیشترین اراضی ملی مدرن فیروزکوه هستیم.

افشارنادری بیان کرد: با توجه ویژه و نگاه مثبت دستگاه‏های اجرایی می‏توان با عزمی جمعی، ظرفیت‏های بالقوه منطقه را به فعلیت درآورد و شاهد بازدهی بهتر اقتصادی در منطقه بود.

وی گفت: به طور کلی در تمامی زمینه‏های طرح‏های تولیدی و کشاورزی با همتی مضاعف، اهداف ستاد کشاورزی فیروزکوه محقق می‏شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به ظرفیت‏های این شهرستان در راستای طرح توسعه کشاورزی، بر لزوم اهمیت اطلاع رسانی به مردم و تبیین دستورالعمل‏ها برای آنان و همچنین جانمایی مناسب با توجه به اراضی زیاد در شهرستان و سرعت عمل دستگاه‏ها تاکید کرد.

افشارنادری در پایان با اشاره به اهمیت طرح توسعه کشاورزی که با واگذاری اراضی به واجدان شرایط مصداق عینی مدیریت غیرمتمرکز در شهرستان فیروزکوه است ابراز امیدواری کرد: این ستاد با شناسایی ظرفیت‏ها در راستای تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بکوشد و با تمام قوا در مسیر عمران و آبادانی کشور گام بردارد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول