اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه زنبورداری

وزارت جهاد کشاورزی به متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه می‌پردازد

خبرگزاری فارس: معاون امور تولیدات دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور افزایش میزان تولید و توسعه زنبورداری، وزارت جهاد کشاورزی به متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

وزارت جهاد کشاورزی به متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خاش، سعادت‌الله عباسی در بازدید از واحد تولید عسل دامنه تفتان و بخش‌های کشاورزی شهرستان خاش اظهار داشت: این وزارتخانه با توجه به ویژگی دامنه‌های تفتان برای پرورش زنبور عسل، آمادگی دارد تا تسهیلات لازم را به متقاضیان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی به منظور توسعه زنبورداری و تولید عسل در این منطقه اختصاص دهد.

وی افزود: میزان تسهیلات با توجه به نیاز پرورش‌دهندگان زنبور عسل برای راه‌اندازی واحد تولیدی و گسترش آن اختصاص خواهد یافت.

معاون امور تولیدات دام وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با هدف آشنایی بیشتر متقاضیان با زنبورداری، دوره‌های آموزشی نیز برای آنها برگزار می‌شود.

گفتنی است: در منطقه تفتان خاش، یک واحد پرورش زنبور عسل فعال است که سالانه حدود یک تن عسل از این واحد تولید و به نام "عسل تفتان" روانه بازارهای داخلی و خارجی به‌ویژه کشورهای عربی می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول