اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حمایت از تولید ملی در بخش کشاورزی مازندران جدی‌تر گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بحث حمایت از تولید ملی در جامعه و به ویژه در بخش کشاورزی مازندران جدی‌تر گرفته شود.

حمایت از تولید ملی در بخش کشاورزی مازندران جدی‌تر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با تسلیت ایام فاطمیه اظهار امیدواری کرد: فرهنگ زهرایی و فاطمی در ابعاد مختلف کشور که در راس آن حجاب و عفاف  است در جامعه ما فراگیر شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال "حمایت از تولید ملی" تاکید کرد: تولید ملی اساس اصلی و پایه‌ای اقتصاد جامعه ما است و اگر کشوری وابستگی‌های زیادی داشته باشد مستعمره سایر کشورها می‌شود و در سال تولید ملی باید به این امر توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به گذشت 33 از انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: دوام انقلاب اسلامی در طی 33 سال به خاطر وحدت موجود در جامعه اتفاق افتاد و در کنار وحدت ملت ما دارای دو خصیصه اطاعت از ولایت فقیه و معرفت به نظام را در کارنامه خود دارند.

وی بیان داشت: با وحدتی که در جامعه ایجاد شد مردم ما را تبدیل به یک جامعه یکپارچه در جهان معرفی کرد و وحدتی که در کشور ما جاری و ساری است در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: در سال تولید ملی توجه بیشتر ما در مازندران باید به بخش کشاورزی سوق داده شود و مسئولان و برنامه‌ریزان باید برنامه مناسب با نیازهای کشاورزی استان تهیه کنند و تلاش کنند صنعتی در مازندران شکل بگیرد که نیازهای بخش کشاورزی را تامین کند.

وی ادامه داد: صنایع تکمیل کننده کشاورزی در مازندران شکل بگیرد و زمینه‌ای فراهم شود که کشاورزان پس از تولید دچار خسران نشوند.

طبرسی با اشاره به تاکیدات علمای اسلام مبنی بر خوداتکایی یادآور شد: برای مثال آیت الله کوهستانی همیشه از لباس‌های بومی و ایرانی استفاده می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران در کشور به طریق‌الرضا مشهور است، یادآور شد: حدیث سلسله‌الذهب که توسط مسئولان استانی تهیه شد در مکان مناسبی قرار نگرفت و مسئولان تلاش کنند که زمینه‌ای ایجاد شود تا مکان مناسبی برای این تابلو نفیس تهیه شود.

وی به مسئله دریا و طرح‌های دریا اشاره کرد و یادآور شد: باید از هم اکنون برای ساماندهی مناسب طرح‌های دریا اقدام شود. برنامه‌ریزی برای کاهش تلفات و جلوگیری از بی‌حجابی در دریا باید از هم اکنون انجام شود.

امام جمعه ساری در ادامه خواستار اجرایی شدن مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شد و بیان داشت: برنامه‌ریزی برای شورای فرهنگ عمومی به گونه‌ای انجام شود که جلسات دارای خروجی‌های ماندگاری باشد.

وی در پایان تاکید کرد: بحث حمایت از تولید ملی در جامعه و به ویژه در بخش کشاورزی مازندران جدی‌تر گرفته شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول