اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

طرح مشاغل خانگی کاهش هزینه‌های تولید را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اثرات مثبت طرح مشاغل خانگی گفت: اجرای طرح مشاغل خانگی کاهش هزینه‌های تولید را به دنبال دارد.

طرح مشاغل خانگی کاهش هزینه‌های تولید را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ولیئی ظهر امروز در همایش توسعه مشاغل خانگی در اراک اظهار داشت: یکی از اقدامات مؤثر دولت در راستای رفع بیکاری اجرای طرح مشاغل خانگی است که اجرایی شدن این طرح در کاهش هزینه‌‌های تولید نقش مؤثری دارد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح مشاغل خانگی علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید مزایای دیگری را نیز به دنبال دارد که افزایش بهره‌وری، به کارگیری ظرفیت‌های شغلی خانگی، ایجاد توازن بین مسئولیت افراد خانواده، تولید کالا و خدمات، ارتقاء مدیریت کسب و کار از جمله این مزایا به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال خانگی گفت: کمیته امداد استان در سال گذشته در اجرای این طرح یکی از دستگاه‌های موفق استان بود که امسال نیز این طرح را با جدیت دنبال خواهد کرد.

ولیئی افزود: با تشکیل ستاد سامان دهی مشاغل خانگی گام‌های ارزنده‌ای در حمایت از مشاغل خانگی برداشته شد که شناسایی افراد کارآفرین و پرداخت تسهیلات به این افراد بخشی از این اقدامات به شمار می‌رود.

به گفته وی کمیته امداد استان از آمادگی کامل برای ارائه آموزش‌های لازم در زمینه مشاغل خانگی به مددجویان برخوردار است.

وی اشتغالزایی و خودکفا کردن خانواده‌های تحت حمایت را از سیاست‌های اصلی این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته 11 میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی توسط این نهاد هزینه شد.

ابوالقاسم نصراللهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه انسان‌‌ها باید با الهام گرفتن از قرآن کریم در راه دستیابی به خواسته‌های خود تلاش کنند گفت: انسان تا زمانی که برای دستیابی به خواسته‌های خود تلاش کند، هیچ زمانی نیازمند کمک دیگران نخواهد شد.

در این همایش از جمعی از کارآفرینان برتر استان مرکزی با اهداء لوح تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول