اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بشرویه خبر داد

صدور 810 مجوز مشاغل خانگی در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه گفت: تاکنون 810 فقره مجوز مشاغل و کسب و کار خانگی برای متقاضیان دریافت گواهینامه و تسهیلات بانکی صادر شده است.

صدور 810 مجوز مشاغل خانگی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، رضا حسن‌زاده میدانی اظهار داشت: از این تعداد 643 پرونده با اعتبار 16 میلیارد و 722 میلیون ریال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی دولت به فعالان کسب و کارهای خانگی گواهینامه و تسهیلات بانکی ارائه می کند، تصریح کرد: رشد و تقویت مشاغل خانگی به رونق اقتصادی کشورمان کمک می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه با بیان اینکه سقف پرداخت تسهیلات کسب و کارهای خانگی بسته به نوع گرایش شغل مورد نظر متقاضیان بین 20 میلیون ریال تا 50 میلیون ریال متغیر است، ادامه داد: در زمینه مشاغل خانگی 309 گرایش به ثبت رسیده است.

حسن‌زاده میدانی با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی بشرویه در سال گذشته اذعان کرد: در سال 90 یک‌هزار و 519 اشتغال در این شهرستان ایجاد شد که این رقم فراتر از میزان تعهد بشرویه در حوزه اشتغال بود.

وی با بیان اینکه تعهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بشرویه سال گذشته یک‌هزار و 519 شغل بود، بیان کرد: تاکنون بهزیستی با 45 مورد، بازرگانی 186 مورد، کمیته امداد 295 مورد، صندوق مهر امام رضا 154 مورد، تعاون 121مورد و آموزش فنی و حرف‌ ای با 10 مورد ایجاد اشتغال داشته‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه از تحویل دادن تمامی واحدهای مسکن مهر در این شهرستان تا نیمه اول سال 91 به سهامداران این واحدها خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از 700 واحد مسکن مهر واجد شرایط 400 واحد با اعتبار مبلغی حدود 80 میلیارد ریال به سهامداران واگذار شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول