اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد

تمدید اعتبارات مشاغل خانگی تا پایان اردیبهشت‌ماه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از تمدید اعتبارات مشاغل خانگی تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.

تمدید اعتبارات مشاغل خانگی تا پایان اردیبهشت‌ماه

اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در خصوص پیگیری طرح اشتغال خانگی در این شهرستان اظهار کرد: در نیمه دوم سال گذشته، به همت دستگاه‏های اجرایی در زمینه تشکیل پرونده‏های مشاغل خانگی و همکاری بانک‏های عامل با وجود اینکه در بهمن‌ماه و روزهای پایانی سال مالی ابلاغ شد، فعالیت‏های خوبی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با این وجود، شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه مشاغل خانگی در شهرستان فیروزکوه بوده‏ایم.

اسفندیار با اشاره به فعالیت‏های کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، کارگروه اشتغال نیز به عنوان یکی از کارگروه‏های اقتصادی شهرستان، در راستای تحقق شعار سال تولید ملی و ایفای نقش اصلی خود گام‏های موثری برمی‏دارد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از برگزاری 9 جلسه کارگروه اشتغال در سال 90 خبر داد که 75 مصوبه را به دنبال داشت و از این تعداد، 65 مصوبه اجرایی شد، هشت مصوبه در دست اجرا بوده و تنها دو مصوبه اجرا نشده است.

اسفندیار افزود: تاکنون 90 درصد از مصوبات این کارگروه با همکاری مسئولان شهرستان فیروزکوه اجرایی شده است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه اظهار امیدواری کرد؛ در سال جاری به دنبال محقق و اجرایی شدن 100 درصدی مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری این شهرستان هستیم. 

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول