اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

صدور مجوز دریافت تسهیلات مشاغل خانگی برای 1200 اسدآبادی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد گفت: سال گذشته برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی یک هزار و 200 نفر مجوز صادر شده است.

صدور مجوز دریافت تسهیلات مشاغل خانگی برای 1200 اسدآبادی

به گزارش خبرگزای فارس از اسدآباد، حمیدررضا عباسی صبح امروز دوشنبه در کمیته اشتغال روستایی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی مربوط به ادارات بازرگانی، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد و صندوق مهر امام رضا(ع) است، اظهار داشت: پارسال از سهمیه ابلاغی به شهرستان اسدآباد برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی یک هزار و 200 نفر مجوز صادر شده که از این تعداد 800 نفر را به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم.

وی افزود: از تعداد 800 نفر معرفی شده به بانک 400 نفر مربوط به اداره کار و مابقی مربوط به ادارات کمیته امداد و صندوق مهر رضا(ع) است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد نیز از آموزش 120 نفر از افراد در روستاهای چنارسفلی، حبشی، شهر اسدآباد و آجین در زمینه صنایع دستی خبر داد و گفت: این آموزش‌ها شامل گلیم بافی، قلم‌زنی، سراجی سنتی، معرق و منبت‌کاری است.

کامران شایگان افزود: از تعداد 120 نفر آموزش دیده توانستیم  75 نفر را برای دریافت مشاغل خانگی به بانک معرفی کنیم.

وی همچنین در خصوص انجام مطالعه تالاب پیرسلمان خاطرنشان کرد: برای این امر نیز توانسته‌ایم 3 هزار متر زمین از منابع طبیعی بگیریم که با تخصیص اعتبارات سال 90 به مبلغ 22 میلیون تومان در حال برگزاری مناقصه است.

فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه پارسال پنج کمیته اشتغال روستایی با 39 مصوبه برگزار شده است، اظهار داشت: از این تعداد مصوبه 38 مورد اجرایی شده است.

مصطفی آزادبخت نیز با قدردانی از ادارات جهاد کشاورزی و فنی و حرفه‌ای به منظور پاسخ دادن به موقع و کارشناسی به مسائل مربوط به اشتغال افزود: در جلسات بعدی رسانه‌ها را موظف می‌کنم اسامی مدیرانی که در اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و مصوبات کوتاهی می‌کنند را انعکاس دهند.  

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول