اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ساری:

1700 مددجوی ساروی از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان ساری گفت: در سال 90 با همکاری بانک‌های عامل یک هزار و 700 نفر از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کردند.

1700 مددجوی ساروی از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری، قنبر بریمانی در همایش رابطان فرهنگی مدارس در ساری بیان داشت: این امر گام مهمی برای خودکفا شدن خانواده‌ها بود.

وی با اشاره به موضوع توانمندسازی خانواده‌ها گفت: براساس برنامه‌های دولت سالانه باید 10 درصد از پرونده‌های مددجویی با برنامه‌های توانمندسازی و اشتغالزایی بسته شده و یا تک خدمتی یا چند خدمتی تعریف شوند.

این مسئول ادامه داد: برپایه این تقسیم‌بندی، برخی از مددجویان و متقاضیان برای دریافت یک خدمت مثلا" دریافت وام خودکفایی حمایت می‌شوند و برخی دیگر از مزایای درمانی، بیمه‌های اجتماعی  و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساری خدمت‌رسانی به 2 هزار و870 دانش‌آموز را در شهرستان ساری از افتخارات همکاران خود در بخش فرهنگی عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به کارکرد نهادهای انقلابی به ویژه نهاد امداد امام تغییر نگرش‌ها را موجب تغییر رفتار انسان‌ها دانست و اضافه کرد: حضرت امام (ره) از ابتدای نهضت همواره بر این مهم تأکید داشتند به همین خاطر نگاه‌ها بعد از انقلاب تغییر کرد.

حسین کمالی اهمیت تعلیم و تربیت را یادآور شد و لازمه رشد و تکامل الهی را تعلیم و تربیت دانست و از همکاران فرهنگی خواست تا به دورنمای کار دقت کنند تا خروجی مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول