اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال «تولید ملی» صورت می‌گیرد

حمایت از سرمایه‌گذاران مشاغل خانگی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت کاشان از حمایت جدی از سرمایه‌گذاران بخش توسعه مشاغل خانگی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

حمایت از سرمایه‌گذاران مشاغل خانگی در کاشان

علی نطاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده، وظایف سازمانی حوزه تجارت سنگین‌تر از سال‌های قبل شده است.

وی با بیان اینکه تحقق تولید ملی تکلیفی است که توسط مقام معظم رهبری بر عهده صنعت و بخش تولیدات داخلی گذاشته شده افزود: بر این اساس اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی ما در این بخش باید بر حول محور حمایت جدی و حتی پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در بخش توسعه صنعت باشد.

این مسئول یکی از فعالیت‌های بومی منطقه را که بستر آن برای توسعه و رونق اقتصادی فراهم است حمایت از مشاغل خانگی توسط سرمایه‌گذاران دانست و گفت: توسعه و رونق صنعت فرش دستبافت و صنایع دستی این شهرستان می‌تواند گامی مهم در جهت تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

به گفته وی صنعت فرش دستبافت کاشان می‌تواند ضمن تأمین بازارهای داخلی در بخش کالاهای ایرانی صادراتی به خارج از کشور، ارزآوری قابل توجهی برای کشور داشته باشد.

نطاقی حمایت از صنعت فرش ماشینی شهرستان که بیشترین صادرات شهرستان کاشان را به خود اختصاص داده است را حائز اهمیت خواند و گفت: فرش ماشینی کاشان ضمن تأمین بازار داخلی به چندین کشور جهان نیز صادر می‌شود و در صورت حمایت از سرمایه‌گذاران فرش ماشینی، این بخش نیز می‌تواند تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق بخشد.

رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت در حوزه تجارت کاشان متذکر شد: سرمایه‌گذارانی که برای توسعه مشاغل خانگی شهرستان کاشان قصد سرمایه‌گذاری داشته باشند این اداره با حمایت از آنان در تسهیل و روان‌سازی کارها و ارائه تسهیلات از هیچ‌گونه تلاش و همکاری دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول