اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون استان مرکزی خبر داد

صدور 11 هزار مجوز در بخش مشاغل خانگی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از صدور بیش از 11 هزار و 650 مجوز فعالیت در مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد.

صدور 11 هزار مجوز در بخش مشاغل خانگی در استان مرکزی

ناصر شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اجرای طرح مشاغل خانگی از ابتکارات دولت در راستای اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری است که خوشبختانه با استقبال بالای علاقمندان در این بخش همراه بود.

وی تصریح کرد: اعتبارات ابلاغی استان در بخش گسترش بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و کارآفرین در سال گذشته 7 هزار و 831 میلیارد ریال بود که 6 هزار و 238 میلیارد ریال از این رقم توسط بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده و مابقی اعتبارات اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی آماده پرداخت است.

به گفته وی تا بهمن ماه سال گذشته از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان 7 هزار و 517 نفر با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 500 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که 2 هزار و 18 نفر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به ایجاد 40 هزار و 800 فرصت شغلی از فروردین ماه تا بهمن ماه سال گذشته اظهار داشت: راستی‌‌آزمایی این تعداد شغل توسط مرکز آمار انجام شد که خوشبختانه استان مرکزی از استان‌های موفق کشور در زمینه ایجاد اشتغال در سال گذشته بود.

شیخی سهمیه استان در ایجاد اشتغال در سال گذشته را بیش از 45 هزار فرصت شغلی اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس آخرین آمار جمع‌آوری شده سهم قابل توجهی از این رقم در سال جهاد اقتصادی تحقق یافت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول