اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد

صدور 907 گواهی مبدا در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: 907 گواهی مبدا توسط اتاق بازرگانی استان زنجان صادر شده است.

صدور 907 گواهی مبدا در استان زنجان

علی یگانه‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه صدور گواهی مبدا و کارت بازرگانی با بهره‌گیری از روش اتوماسیون صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در مجموع 290 کارت بازرگانی در سال 90 در استان زنجان صادر شده است.

وی با بیان اینکه نخستین کارت بازرگانی هوشمند توسط اتاق بازرگانی استان زنجان در مهر ماه سال گذشته صادر شده است، خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از شبکه ارتباطی کارت‌های بازرگانی بدون حضور متقاضی صادر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه نوسازی سازمانی و ارائه خدمات نوین به اعضای اتاق بازرگانی استان، ایجاد توسعه و تشکل‌های تخصصی، توسعه تجارت و مطالعات و برنامه‌ریزی از جمله اقدامات اتاق بازرگانی استان زنجان محسوب می‌شود، اضافه کرد: خدمات مشاوره‌ای به صورت حضوری و غیرحضوری در زمینه امور بیمه، مالیات، بانک، گمرک و امور حقوقی نیز توسط اتاق بازرگانی استان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره‌ای به متقاضیان واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی از دی ماه سال گذشته در اتاق بازرگانی استان زنجان آغاز شده است، ادامه داد: در مجموع 45 مورد مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان ارائه شده است.

یگانه‌فرد به حضور نمایندگان اتاق بازرگانی استان زنجان در هیئت‌های حل اختلاف و تشخیص مطالبات (مالیات و بیمه) اشاره کرد و افزود: حضور جانب‌دارانه اتاق بازرگانی در چارچوب قوانین و مقررات در دفاع از حقوق اعضا در جلسات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی و هیئت‌های تشخیص مطالبات از جمله اقدامات آن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان زنجان توجه ویژه‌ای به ایجاد تشکل‌های تجاری در جوامع نخبگان، کار آفرینان، بانوان و شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی دارد، تصریح کرد: اقدامات لازم برای تشکیل کمیته تخصصی بانوان تاجر، کمیته تخصصی خدمات فنی و مهندسی و کمیته تخصصی حمل‌و‌نقل و امور گمرکی صورت گرفته است که این کمیته‌ها جلساتی را نیز برگزار کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری جلسات مشترک فعالان اقتصادی و اعضای اتاق با مسئولان استانی و ملی برای حل و فصل مشکلات مبتلا به از جمله اقدامات اتاق بازرگانی استان به شمار می‌رود، ادامه داد: این امور در قالب میز جلسات تخصصی انجام شده است و با برگزاری جلساتی با صادرکنندگان تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول