اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

حجم صادرات غیرنفتی به 2 برابر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: امسال حجم صادرات غیرنفتی حداقل باید به دو برابر برسد و تحقق این هدف در گرو افزایش تولید داخلی است.

حجم صادرات غیرنفتی به 2 برابر افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم در نشست تجار ایرانی و عراقی که در سالن استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب نام‌گذاری شده است، گفت: باید از ابتدای سال جاری همه مسئولان استان قزوین اهتمام جدی برای تحقق این شعار داشته باشند تا اهداف این شعار در جامعه احیا شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق افزایش تولید ملی باید از سرمایه و کار ایرانی حمایت شود، اظهار کرد: مسئولان استان با حمایت جدی از تولید داخلی و برطرف کردن مشکلات تجار ایرانی شعار امسال را احیا کنند.

عجم با اشاره به اینکه بهترین شیوه برای افزایش صادرات ارتقا کیفیت کالا است، بیان کرد: کشورهای متعددی از جمله عراق آمادگی همکاری با ایران را دارند بر این اساس تجار ایرانی به راحتی با سرمایه‌گذاری مطمئن در بازار عراق می‌توانند در بازار عراق رقابت کنند.

وی شناساندن بازار عراق به تجار ایرانی و چگونگی حضور تجار ایرانی در بازار را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان و بیان کرد: تجار ایرانی با شناختن دقیق بازار عراق و چگونگی رقابت در این بازار می‌توانند در رقابت بازار عراق موفق‌تر باشند.

استاندار قزوین گفت: تجار ایرانی با ارتقای کیفیت کالاها و بهره‌وری می‌توانند امنیت کالا ایرانی را در بازار حفظ کنند.

عجم با اشاره به اینکه ایران در همه عرصه‌های تولیدی موفق بوده است، خاطر نشان کرد: تجار ایرانی حرفه‌ای باید با شناختن هدف بازار و تقاضا، تولیدات را با کیفیت و استاندارد‌ بالا به بازار عرضه کنند تا در رقابت ماندگارتر باشند.

وی در خاتمه تاکید کرد: امسال بیشتر تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی منسجم و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی محصولات ایرانی را به مردم ایران و سایر کشورها معرفی کنیم تا اقتصاد ایران رونق یابد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول