اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام فاطمیه

160 مبلّغ روحانی به شهرها و روستاهای لرستان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام فاطمیه 160 روحانی مبلّغ به شهرها و روستاهای مختلف استان لرستان اعزام شدند.

160 مبلّغ روحانی به شهرها و روستاهای لرستان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در نشست توجیهی مبلّغان دینی گفت: این روحانیون از شهرهای قم و اصفهان به استان لرستان اعزام شده‌اند.

حجت‌الاسلام مجید احمدی افزود: اعزام این مبلّغان دینی به مناطق مختلف استان لرستان در راستای مصوبات فرهنگی هیئت دولت در سفر سوم به این استان بوده است.

وی اظهار داشت: این روحانیان در طول مدت اقامت خود در شهرها و روستاهای لرستان در زمینه تبیین و معرفی شخصیت حضرت فاطمه‌‌زهرا(س)، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری، اقامه نماز و پاسخ‌گویی به شبهات و سؤالات دینی مردم فعالیت دارند.

احمدی اظهار داشت: غیر از این مبلّغان روحانی، تعدادی روحانی بومی از استان لرستان نیز چندی پیش به شهرها و روستاهای استان اعزام شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تعداد روستاهای لرستان را که به روحانی نیاز دارند، 3 هزار روستا عنوان کرد و گفت: به دلیل کمبود روحانی، برای تأمین روحانی و مبلّغ روحانی این روستاها با مشکل مواجه هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا با ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان لرستان و اجرای مصوبات سفر هیئت دولت، مشکل کمبود روحانی و مبلّغ روستاهای لرستان برطرف شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول