اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اعزام مبلغ به روستاهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دهه فجر سال جاری مانند سنوات گذشته مبلغان علوم دینی به روستاهای آذربایجان غربی اعزام می‌شوند.

اعزام مبلغ به روستاهای آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهه فجر اظهار داشت: امسال هم مانند دهه فجر سال‌های گذشته روحانیان و مبلغان علوم دینی به روستاهایی با خانوارهای بالا اعزام می‌شوند تا با حضور افراد مذکور نسبت به برپایی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر مبادرت شود.
وی تصریح کرد: بیشترین اعزام مبلغ در ماه محرم و رمضان روی می‌دهد ولی در مناسبت‌ها و اعیاد ملی مانند دهه فجر نیز نسبت به اعزام روحانیان به مناطق روستایی اقدام می‌شود به طوری که طرح روحانیان مستقر و بلندمدت اجرا می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: روحانیان با حضور یافتن در مساجد و تکایای روستاها و در جمع مردم این مناطق، در راستای بهبود سطح دانش دینی اقشار مختلف مردم و ارتقای سطح آگاهی‌های آنها گام برمی‌دارند به طوری که این قبیل برنامه‌ها در رشد فکری و معنوی مردم به ویژه جوانان تاثیر زیادی بر جای می‌گذارد.
وی گفت: برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی از سوی مسئولان دستگاه مرکزی ابلاغ شده است از طرف دیگر کارشناسان مستقر در سازمان این استان برنامه‌ها و طرح‌های متنوع زیادی برای اجرا کردن تدوین کرده‌اند لذا با جلب مشارکت‌های مردمی در راستای برگزاری هر چه باشکوه این ایام گام برداشته خواهد شد.
رضایی یادآوری کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی، پخش فیلم چگونگی شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دعوت از سخنران مجرب و توانمند از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده برای سال جاری قلمداد می‌شود که انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته در فضایی آکنده از عشق و صمیمت برپا شوند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول