اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی موسسه ولاءمنتظر صورت گرفت

اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاءمنتظر از اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه آخر ماه صفر خبر داد.

اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان
حجت‌الاسلام محمد صلاح‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های مختلف این موسسه در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های موسسه فرهنگی ولاءمنتظر اعزام مبلغ در مناسبت‌های تبلیغی است.
وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر تاکید کرد: برای حضور مبلغان در مناطق مختلف و خاص 40 نفر از مبلغان توسط این موسسه به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده‌اند.
معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاءمنتظر با اشاره به اینکه این کاروان تبلیغی مذهبی رهسپار استان سیستان و بلوچستان شده‌اند، بیان داشت: مبلغان پس از حضور در زابل و بخش‌های اطراف آن از امشب فعالیت‌ها و برنامه‌های تبلیغی خود را آغاز می‌کنند.
وی در ادامه اجرای برنامه‌های تبلیغی، حضور در مدارس، برگزاری مراسم‌های عزاداری و... را از جمله فعالیت‌های این مبلغان عنوان کرد.
شایان ذکر است مـؤسسه فـرهنگی ولاءمـنتظر (عج) با هدف نـشر و تـبلیغ مبانی و مـعارف اسـلام و تحکیم انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه و در چارچوب نـظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات، رهنمودها و فرامین ولایت مطلقه فقیه که در عصر حاضر آیـت‌الله‌العـظمی خامنه‌ای عهده‌دار آن هستند، تشکیل شده و اصلی‌ترین فعالیت آن ارائه خدمات تکمیلی به حـوزه‌های عـلمیه به منظور ایجاد جـامعه شـایسته، منتظر و مستعد ظـهور آخـرین حجت الهی(عج) است.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول