اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی رودبار خبر داد

اعزام مبلغ متخصص به مناطق محروم رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی رودبار از اجرای طرح اعزام مبلغ روحانی و متخصص به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

اعزام مبلغ متخصص به مناطق محروم رودبار

 به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور ظهر امروز در جمع روحانیون این شهرستان اظهار داشت: طرح اعزام مبلغ متخصص به مناطق محروم رودبار با اعزام یکی از روحانیون شهرستان در شهر بره‌سر بخش خورگام رودبار آغاز شد.

وی جلسات وعظ و احکام، پرسش و پاسخ، برطرف کردن شبهات دینی و سخنرانی با موضوعات مختلف و مقابله با تهاجم فرهنگی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

این مسئول بیان داشت: برگزاری بیداری اسلامی و بصیرت عاشورایی نسل جوان و گسترش و تشویق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از دیگر اهداف اجرای طرح اعزام مبلغ متخصص به مناطق محروم است.

به گفته وی این طرح به صورت منسجم در تمام مناطق روستایی شهرستان در طول سال برگزار شده و با استقبال مردم بر تداوم اجرای طرح افزوده می‌شود.

عباسپور با بیان اینکه خدمات‌رسانی در حوزه دین به مردم از جمله وظایف روحانیون است ابراز داشت: ارائه مباحث دینی در بین مردم اتحاد و همبستگی در بین آحاد جامعه را رقم می‌زند.

وی اجرای گفتمان‌های دینی در مدارس مناطق محروم، اقامه نماز جماعت در مساجد روستایی و حضور در بین اقشار مختلف مردم را از جمله برنامه اعزام مبلغ در مناطق محروم عنوان کرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی رودبار اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان به ویژه از روحانیون برای معرفی برنامه‌های دینی حداکثر بهره را برد.

وی با تصریح بر اینکه روحانیون رزمندگان خاکریز نخست جبهه جنگ نرم دشمن هستند خاطر نشان کرد: خط‌شکنی و نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان به عهده روحانیون فرهیخته و مسلح به سلاح علم و اخلاق است.

عباسپور برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان شهرستان رودبار را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: این جشنواره به همت اداره تبلیغات اسلامی و موسسات قرآنی نورالمهدی رودبار و کوثر رست‌آباد و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

این مسئول ابراز داشت: در این جشنواره که با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار شد، 300 نفر از دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی تا دبیرستان در رشته‌های حفظ قرآن، نقاشی با مضامین قرآن، مفاهیم قرآن، خوشنویسی و مقاله‌نویسی با هم به رقابت پرداختند.

وی عمق بخشیدن به باورهای دینی و ترویج فرهنگ علوم قرآنی و انس گرفتن کودکان و نوجوانان با قرآن کریم را از اهداف دیگر برگزاری جشنواره مذکور بیان کرد.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول