اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام موسوی خبر داد

اعزام 200 مبلغ به مناطق خاص کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 200 مبلغ به مناطق خاص کشور در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

اعزام 200 مبلغ به مناطق خاص کشور
حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی در حاشیه نشست علمی و کاربردی تبلیغ ویژه مناطق خاص که در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از اعزام بیش از دو هزار مبلغ به سراسر کشور در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد حدود 200 نفر به مناطق خاص و مناطق مرزی کشور اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه مبلغان از شب اربعین تا پایان ماه صفر در محل تبلیغ حضور دارند و فعالیت‌های تبلیغی انجام می‌دهند، اظهار داشت: سعی کردیم مبلغینی با ویژگی‌های موفق و فعال و همچنین گروه‌های تبلیغی بالا در این ایام به مناطق مختلف کشور اعزام کنیم.
مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بومی‌گزینی را از دیگر شرایط اعزام مبلغ به مناطق مختلف کشور در این ایام عنوان کرد و ابراز داشت: استان‌هایی که دارای مذهبی غیر از مذهب شیعه‌اند و استان‌های مرزی که مورد تهاجمات مختلف فرهنگی هستند جزو استان‌های ویژه و خاص به شمار می‌روند بنابراین لازم است مبلغینی که رهسپار این مناطق هستند نسبت به موضوعات و مسائل مختلفی که وجود دارد و نسبت به برقراری اتحاد و وحدت در بین مردم توجیه شوند.
وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: این سامانه حدود سه سال است که فعالیت می‌کند و نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی نقد فرق و عرفان‌های نوظهور و کاذب اقدام کرده است.
موسوی آشنا کردن مبلغین و معلمین پرورشی و افراد فرهنگی موثر در جامعه با عرفان‌های نوظهور و توانمند‌سازی آنها را از دیگر فعالیت‌های این سامانه ذکر کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از 200 دوره آموزشی در استان‌های کشور برگزار شده است و این دوره‌ها همچنان ادامه دارد.
وی گفت: با توجه به اعلام نیازی که از سوی نهاد‌های فرهنگی در استان‌های مختلف صورت می‌گیرد این دوره‌ها برگزار می‌شود که این دوره‌ها تاکنون توانسته در این عرصه موثر واقع شود.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول