اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاک‌نهاد خبر داد

اعزام 750 مبلغ قمی به مناطق تبلیغی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 750 نفر مبلغ قمی به مناطق تبلیغی از 28 اسفند تا 14 فروردین خبر داد.

اعزام 750 مبلغ قمی به مناطق تبلیغی در ایام نوروز

حجت‌الاسلام احمد پاک‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام مبلغان در ایام نوروز اظهار کرد: تاکنون 450 نفر از اعزام جهادی مبلغان استقبال کردند که این افراد در زادگاه‌های خود به کارهای تبلیغی در حسینیه‌ها، مساجد و امامزادگان می‌پردازند.

وی به طرح آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: خیمه‌هایی در طرح آرامش بهاری با عنوان خیمه‌های معرفتی پیش‌بینی شده که در بیش از 57 امامزاده شاخص کشور برپا می‌شود.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: سه تا پنج مبلغ در هر یک از این خیمه‌ها بر اساس ظرفیت امامزاده فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 300 مبلغ قمی برای فعالیت در خیمه‌های معرفتی به نقاط مختلف اعزام می‌شوند گفت: این خیمه‌ها غرفه‌بندی شده و شامل غرفه‌های کودک، پاسخ به شبهات و سئوالات مشاوره‌ای بوده و به تبلیغ دین با استفاده از ابزارهای نوین می‌پردازد.

پاک‌نهاد عنوان داشت: سبد و ره‌توشه فرهنگی برای مبلغان فراهم شده و مبلغان در یک دوره دو روزه آموزش‌های ویژه را دریافت کردند تا با آمادگی بیشتر در مناطق حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در مجموع 750 نفر مبلغ قمی در ایام نوروز اعزام می‌شوند و از 28 اسفند تا 14 فروردین در مناطق حضور دارند.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان داشت: خیمه‌های معرفتی در سال جاری به صورت گسترده در امامزادگان شاخص برپا شده است.

وی با اشاره به مشکلات مبلغان در مناطق تبلیغی گفت: تلاش‌هایی در راستای کاهش مشکلات مبلغان در مناطق تبلیغی صورت گرفته است.

پاک‌نهاد خاطر نشان کرد: جلسات توجیهی با مدیران کل استان‌ها در خصوص اسکان، ایاب و ذهاب، تغذیه و آموزش صورت گرفته و گروه‌های بازرسی نیز تعیین شده تا مشکلات به حداقل برسد.

وی عنوان داشت: ادعا نداریم مشکلات امر تبلیغ به صفر رسیده ولی نظارت‌هایی صورت گرفته و در صدد برطرف کردن مشکلات هستیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول