اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی اعزام معاونت تبلیغ حوزه خبر داد

اعزام 800 مبلغ در ایام فاطمیه اول به سراسر کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از اعزام 800 مبلغ در ایام فاطمیه اول از سوی این معاونت به سراسر کشور خبر داد.

اعزام 800 مبلغ در ایام فاطمیه اول به سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام اسدالله غفاری گفت: معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه، مبلغین را در دو نوبت به مناطق مختلف کشور اعزام می‌کند که در مرحله نخست از روز ششم فروردین‌ ماه، از میان مبلغان ثبت‌‌نام کرده و احکام آنها را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه دوره تبلیغی فاطمیه اول پنج روز است‌ ادامه داد: در ایام فاطمیه دوم نیز که از دو هفته آینده آغاز می‌شود، مبلغان در پنج روز تبلیغی در مناطق مختلف حضور خواهند یافت.

مدیرکل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: در ایام فاطمیه نخست با توجه به تعطیلات نوروزی تاکنون تنها 800 نفر از مبلغین ثبت‌نام کرده و احکام خود را دریافت کرده‌اند و به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به ارائه بسته‌های فرهنگی متناسب با ایام فاطمیه به تمام مبلغان خاطر نشان کرد: مبلغان علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی، احیای مساجد را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

غفاری افزود: برای اعزام مبلغ به مناطق مختلف‌ محدودیتی وجود ندارد به این معنی که هر جا که اعلام نیاز صورت گیرد، اعزام صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت:‌ با توجه به تعطیلات نوروزی برنامه مدون و خاصی برای تبیین ابعاد مختلف و راه‌های محقق شدن این شعار برای مبلغان اعزامی فاطمیه اول در نظر گرفته نشده است، ‌ولی امید است که در ایام فاطمیه دوم و تابستان این کار انجام شود، البته مبلغان خود نسبت به اهمیت این شعار واقف هستند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول