اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب گیلان خبر داد

اعزام مبلغان روحانی به مدارس گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانی گیلان از اعزام مبلغان روحانی در قالب طرح بینات به مدارس این استان خبر داد.

اعزام مبلغان روحانی به مدارس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌الاسلام محمد جمالی عصر امروز در دیدار اعضای ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: تعداد 32 نفر روحانی تاکنون با کاروان راهیان نور پسران از گیلان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس شدند.

وی اعزام خواهران مبلغه همراه با کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج طلاب گیلان عنوان کرد و افزود: تعداد 73 نفر خواهر مبلغه همراه دانش‌آموزان دختر به مناطق جنگی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

جمالی با بیان اینکه تاکنون در مجموع 105 مبلغ روحانی مرد و خواهر مبلغه همراه با راهیان نور به جنوب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: یک روحانی مبلغ و روایتگر نیز در منطقه جنوب مستقر است و فعالیت‌های فرهنگی را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانی گیلان به اجرای طرح بینات در مدارس این استان اشاره کرد و گفت: اعزام روحانی مبلغ به مدرسه‌ها از استقبال خوبی برخوردار است.

وی از اعزام 74 روحانی به مدارس گیلان در قالب طرح بینات خبر داد و بیان داشت: مبلغان روحانی با حضور در کلاس‌ها معارف اسلامی، احکام، قرآن، عقاید و فلسفه را به دانش‌آموزان می‌آموزند.

جمالی پاسخگویی به شبهات را از جمله فعالیت‌های روحانیون در مدارس برشمرد و خاطر نشان کرد: اعزام روحانیون مبلغ به مناطق محروم از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج طلاب و روحانی گیلان است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان اشکورات، دیلمان و کلیشم رودبار را از جمله مناطقی عنوان کرد که مبلغان به این مناطق اعزام شدند و ابراز داشت: امسال 122 نفر در قالب 14 گروه در ماه‌های محرم و رمضان به مناطق محروم گیلان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان روحانی در مجموع 4 هزار و 306 نفر روز به مناطق محروم گیلان اعزام شدند، گفت: اعزام مبلغان روحانی به مدارس و همراه کاروان راهیان نور در مقابله با هجمه شدید دشمن در بحث اینترنت و ماهواره تاثیرگذار است.

به گفته جمالی، مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که اعزام روحانی به مدارس یکی از راهکارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول