اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

اعزام 50 روحانی مبلغ به آبادی‌های سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان‌ و بلوچستان گفت: دهه آخر ماه صفر امسال، 50 نفر روحانی مبلغ دینی به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

اعزام 50 روحانی مبلغ به آبادی‌های سیستان ‌و بلوچستان
حجت‌الاسلام منصور هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: 50 نفر روحانی تبلیغی به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان در دهه آخر ماه صفر به مناسبت اربعین حسینی و رحلت پیامبر اکرم(ص) اعزام می‌شوند.
وی افزود: در راستای اجرای نیت واقفان خیر اندیش که در زمینه آموزش احکام اسلام، زنده نگه داشتن نام امام حسین (ع) و تبلیغ اسلام در مناطق محروم و دور افتاده موقوفاتی را از خود به جا گذاشته‌اند امسال نیز همچون سال‌های گذشته اما با رشدی 15درصدی این روحانیون که از طلاب و اساتید دلسوز قم هستند برای انجام مأموریت و امورات تبلیغی به مناطق محروم و مستعد کار فرهنگی اعزام می‌شوند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان‌ و بلوچستان بیان داشت: روز پنج‌شنبه 22 دی مصادف با شب اربعین حسینی این روحانیون به استان وارد شده و 24 نفر به روستاهای زابل، 20 نفر بلوچستان و مابقی در زاهدان به مدت 10 روز به امر تبلیغ و اشاعه فرهنگ بصیرت عاشورایی و خدمت رسانی در حوزه دین خواهند پرداخت.
هاشمی خاطر نشان کرد: هزینه اعزام و امورات این روحانیون مُبلغ تماماً از محل عواید موقوفاتی است که طی سال‌های گذشته تا به امروز در این زمینه وقف شده‌اند و توسط اداره کل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول