اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر تاکید کرد

نظارت علمی دانشجویان بر تولیدات داخلی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در سال تولید ملی هر یک از دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند از دانش کسب شده در رشته تحصیلی خود، برای نظارت علمی بر تولیدات داخلی بهره گیرند.

نظارت علمی دانشجویان بر تولیدات داخلی

سردار سالار آبنوش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تک تک افراد جامعه باید در سال تولید ملی تلاش کنند تا نام‌گذاری سال جدید در حد شعار باقی نماند و هر کسی به اندازه توان خود بکوشد تا کشور ایران در این سال، از دست‌انداز تحریم‌هایی که دشمن برای کشور ایجاد کرده سربلند بیرون آید.

وی افزود: در این میان مهم‌ترین قشری که می‌تواند بر تولیدات ملی نظارت علمی داشته و با کنترل تولیدات، به محصولات ایرانی کیفیت ببخشد، قشر جوان و به ویژه قشر دانشجو است.

وی یکی از اشکالات اساسی محصولات تولید داخل را که موجب جلب توجه مردم به کالای خارجی می‌شود، پایین بودن کیفیت آنها دانست و ادامه داد: ثمره نظارت دانشجویان، ارتقای کیفی محصول داخلی، جلب اقبال عمومی برای استفاده از این کالاها، رویگردان شدن مردم از خرید اجناس خارجی و در نتیجه رونق سرمایه ملی است و این همان تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند با سازماندهی خود در قالب تشکل‌های مختلف، سرکشی به واحدهای صنعتی و تولیدی و نیز نظارت بر عملکرد آنها، از اشراف خود در زمینه‌های مرتبط با هر بخش، برای رفع اشکالات موجود در محصولات و کیفی‌سازی آنها بهره گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر حوزه‌ای که برای تحقق شعار امسال به توجه ویژه نیاز دارد، نحوه توزیع کالاست که در این زمینه شناخت واسطه‌ها و دلالانی که در گوشه و کنار جامعه فعالیت می‌کنند و همچنین معرفی آنها به جامعه، ضروری است.

آبنوش در ادامه، انجام این کار را بزرگ‌ترین خدمت به مردم دانست و گفت: در این عرصه نیز دانشجویان به واسطه حضور در بطن جامعه، توانایی‌های متعددی دارند که آن توانایی‌ها را به عنوان ابزارهایی برای نظارت بر قیمت‌ها و در نهایت حمایت از سرمایه ایرانی به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول