اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است.

برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی بخش آبپخش اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی نیازمند حضور فعال و مستمر تمامی اقشار و آحاد جامعه است و همه باید در فعالیت‌های فرهنگی حضور مستمر داشته‌ باشند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: مبارزه با فرهنگ منحط و مبتذل غرب از مسائل مهمی است که تمامی گروه‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و مسئولان فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند و فعالانه در این راستا گام بردارند.

خرم‌روز ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی مربوط به قشر خاصی در جامعه نیست و تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار جامعه باید در آن حضور فعال و مستمر داشته باشند.

وی در همین راستا ابراز داشت: فعالیت‌های فرهنگی به منظور ارتقاء سطح فرهنگی بخش باید توسط مسئولان فرهنگی بخش تدوین شوند و به منظور اجرا در اختیار مسئولان دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم قرار گیرد و مسئولان بر اجرای آن نظارت دقیق و جامع داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی که متاسفانه در جامعه شاهد آن هستیم بی‌حجابی است و دستگاه‌های فرهنگی باید با اجرای فعالیت‌های فرهنگی در راستای رفع این مشکل تلاش کنند.

بخشدار آبپخش بیان داشت: یکی از موثرترین راهکارها برای مبارزه با ناهنجاری‌ها و بی‌نظمی‌های اجتماعی فعالیت‌های فرهنگی است که مسئولان فرهنگی بخش باید بر آن توجه خاص داشته باشند و آن را در اولویت‌ها و برنامه‌های خود قرار دهند.

خرم‌روز بحث فرهنگ و هنر را بحثی چالشی خواند و تصریح کرد: در بخش آبپخش هماهنگی و همکاری مطلوبی بین گروه‌های فرهنگی و هنری شاهد هستیم و به همین دلیل فعالیت‌های فرهنگی به دور از هرگونه چالش و اختلاف صورت می‌پذیرد.

بخشدار آبپخش افزود: گستردگی فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی از مسائل مهمی است که در رشد و توسعه فرهنگی آبپخش تاثیری به سزا داشته است.

خرم‌روز با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی بر وظیفه حساس هنرمندان و اهالی فرهنگ در این راستا تاکید کرد و گفت: برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی لازم است و هنرمندان در این عرصه باید تلاش خود را بیشتر کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول