اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران:

آموزش‌های فنی حرفه‌ای اساس تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه آموزش‌های فنی حرفه‌ای اساس تولید ملی و نمونه بارز حمایت از کار و سرمایه ایرانی است از آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای به 5.2 میلیون نفر ساعت مازندرانی در سال ۹۰ خبر داد.

آموزش‌های فنی حرفه‌ای اساس تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عبدالرضا شریعت‌نژاد و هیئت همراه، بعدازظهر امروز از مرکز آموزش فنی حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر بازدید کردند.

وی طی نشستی با ریاست و کارکنان این مرکز با قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه کار و تولید به بیان فعالیت‌های اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای مازندران پرداخت و گفت: در سال گذشته 5 میلیون و 200 هزار نفر ساعت آموزش در اختیار متقاضیان جویای کار در مراکز فنی حرفه‌ای قرار گرفت.

شریعت‌نژاد از رشد 170 درصدی تعهدات رهگیری اشتغال‌یافتگان این اداره کل  و کسب رتبه پنجم کشوری گفت و اظهار امیدواری کرد در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه‌های مهارتی باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پایه و اساس تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، تصریح کرد: روی آوردن به تولید ملی، اشتغال را به دنبال خواهد داشت و در کنار آن، کارآفرینی، کلید تولید داخلی و ارتقای بهره‌وری است.

وی با اشاره به رویکرد سازمان ملی مهارت از راه‌اندازی دو مرکز علمی ـ کاربردی در استان مازندران خبر داد و گفت: هم‌اکنون  94 دانشجو در شش رشته فنی و خدماتی در این مراکز تحصیل می‌کنند.

شریعت‌نژاد به کسب دو مدال طلا، پنج نقره و شش دیپلم افتخار همچنین کسب رتبه سوم مهارت توسط دانش آموختگان فنی و حرفه‌ای مازندران در المپیاد ملی مهارت اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جدید مقرر شد تا از مربیان باتجربه استان که سابقه بیشتری در المپیادهای گذشته دارند به عنوان مدرسان تیم المپیاد استفاده شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی خدمات دولت به جامعه، اظهار داشت: روابط عمومی مرکز بهشهر، روابط عمومی برتر  اداره کل فنی و حرفه‌ای مازندران انتخاب شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول