اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی بشرویه خبر داد

توزیع بسته‌های فرهنگی در طول ایام فاطمیه در بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از توزیع بسته‌های فرهنگی در طول ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این بسته‌ها حاوی خطبه حضرت زهرا (س) و سخنان مراجع درباره این بانو است.

توزیع بسته‌های فرهنگی در طول ایام فاطمیه در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با شخصیت و مقام حضرت زهرا (س) از روزهای گذشته تعدادی از بسته‌های فرهنگی توزیع شده است.

وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل پوستر، بروشور حاوی خطبه حضرت زهرا (س) و سخنان مراجع درباره این بزرگ بانوی اسلام است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: شناساندن شخصیت و احیای سیره حضرت زهرا (س) فضیلت و ثواب بزرگی دارد که با برنامه‌ریزی‌های از قبل صورت گرفته تعداد هشت هیئت برای برگزاری عزاداری در روز شهادت آن بانو اعلام آمادگی کرده‌اند که با حرکت دسته‌جات سینه‌زنی به سمت فاطمیه بشرویه عرض تسلیت خود را به ساحت امام زمان (عج) تقدیم خواهند کرد.

وی با اشاره به مراسم سخنرانی در طول ایام فاطمیه تصریح کرد: مراسم عزاداری و سخنرانی واعظ بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع میدان و بعد از ظهر در فاطمیه از دیگر برنامه‌ها در ایام فاطمیه خواهد بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه توزیع مسابقه خطبه فدکیه را یادآور شد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش با حضور حجت‌الاسلام روح بخش گفتمان فاطمی در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

بهشتی‌فر، از دیگر برنامه‌های دیگر در طول ایام فاطمیه و روز شهادت حضرت زهرا (س)، آذین‌بندی و سیاه‌پوش کردن معابر شهری با همکاری شهرداری، اعزام روحانیون به روستاها برای تبیین مسئله ایام فاطمیه و بیان فضائل حضرت فاطمه (ع) و اطعام مردم در هیئت‌های مذهبی بشرویه و روستاها در روز شهادت را برشمرد.   

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول