اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب انتشار بیانیه‌ای

اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان هتک حرمت دشمنان به قرآن را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد و اعلام داشته است که قرآن کریم منشور سعادت بشری و نسخه حیات بخش انسان‌ها تا قیام قیامت است.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان هتک حرمت دشمنان به قرآن را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این بیانیه آمده است؛ قرآن کتاب هدایت و خورشید تابناک است که با وجود میل دشمنان هر روز پرفروغ‌تر از همیشه خواهد تابید و آزادگان و تشنگان معارف ناب اسلامی را سیراب خواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: اهانت به قرآن کریم اهانت به نامی محمدی و اهانت به تمامی آزادگان است.

این بیانیه که از سوی کاروان اعزامی سفیران وحدت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به مشهد مقدس صادر شده است، آورده است؛ ما کردستانی‌های شرکت کننده در اردوی آموزشی زیارتی سفیران وحدت که در مشهد مقدس برگزار می‌شود ضمن تقبیح عمل زشت مزدوران اشغالگر آمریکایی در افغانستان در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم خواستار مقابله شدید به تمامی مسلمانان و آزادگان جهان با این عمل زشت و نکبت بار هستیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است؛ امیدواریم مردم مسلمان و قرآنی افغانستان با قیام یکپارچه خود علیه اشغالگران آمریکایی و مزدوران چیره‌خوارش درس عبرت فراموش نشدنی داده و آنان را از عمل زشت و ننگین خود پشیمان نمایند.

گفتنی است؛ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به منظور ترویج فعالیت‌های دینی 600 نفر از فعالان عرصه فرهنگی و دینی استان کردستان را در قالب دو کاروان از دوم تا 12 اسفند ماه جاری به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس با عنوان سفیران وحدت اعزام کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول