اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دانسفهان:

وظیفه رسانه‌ها تشویق مردم به خرید محصولات داخلی است

خبرگزاری فارس: شهردار دانسفهان گفت: همه رسانه‌ها وظیفه دارند با تبلیغ کالاهای داخلی و تشویق مردم به خرید محصولات ایرانی زمینه را برای تحقق هر‌چه بیشتر شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراهم کنند.

وظیفه رسانه‌ها تشویق مردم به خرید محصولات داخلی است

محمد پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: سال جدید باید با همت و تلاش بیشتر د‌ر عرصه تولید ملی زمینه را برای گسترش حمایت از کالاهای ایرانی را فراهم کنیم.

وی افزود: مسئولان در سال جدید وظیفه دارند که با طرح برنامه‌های دقیق زمینه حمایت از صنعتکاران داخلی را مهیا کنند.

شهردار دانسفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی در اشاعه فرهنگ حمایت از سرمایه گذاران داخلی تصریح کرد: همه رسانه‌ها وظیفه دارند با تبلیغ کالاهای داخلی و تشویق مردم به خرید محصولات ایرانی زمینه را برای تحقق هر‌چه بیشتر شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه داخلی فراهم کنند.

پیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا‌کنون دستاورد‌ها و پیشرفت‌های فراوان و چشم‌گیری را در عرصه‌های مختلف برای مردم به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته در نظام اسلامی مرهون توکل مردم به خداوند متعال و ائمه اطهار بوده است.

وی عنوان کرد: جوانان ایرانی در سال‌های اخیر با حضور در عرصه‌های علمی در دنیا اثبات کرده‌اند که همواره اهل عمل و پیشرفت هستند.

شهردار دانسفهان با اعلام اینکه رشد و توسعه در کشور به طور چشم‌گیری افزایش یافته است، افزود: عزم و اراده راسخ و مثال‌زدنی مردم همواره سبب دست‌یابی نظام اسلامی به اقتدار و عزت شده است.

پیری ادامه داد: باید با تلاش مضاعف‌ همچنان در مسیر تحول و حرکت بزرگ اقتصادی تا رسیدن به قله‌های سرافرازی و عزت گام برداریم.

وی بیان کرد: مسئولان وظیفه دارند با حمایت از جوانان خلاق و کار‌آمد کشور که توانایی‌های فراوانی برای حضور در میدان‌های علمی دنیا را دارند، زمینه بهره‌برداری و استفاده از نیرو و منابع انسانی را تا ظرفیت حد‌اکثری فراهم کنند.

شهردار دانسفهان تصریح کرد: پیشرفت‌های جوانان کشور در عرصه انرژی هسته‌ای نیز در سال‌های اخیر بسیار چشم‌گیر و گسترده بوده است.

پیری عنوان کرد: عمران و آبادانی در کشور باید با شدت و قدرت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته، برای تحقق اهداف سازندگی تا مرحله نهایی ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: توجه به اصل فعال‌سازی بخش‌های نیمه فعال صنعتی و تجاری در برنامه‌های جاری سال جدید باید حتما از سوی مسئولان و دست‌اندر‌کاران در نظر گرفته شود.

شهردار دانسفهان در خاتمه با ارائه گزارشی در ارتباط با انجام طرح‌های گسترده عمرانی در بخش رامند و لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولان به این بخش خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های سازندگی و آبادانی در بخش رامند در سال‌های اخیر رشد فراوان و زیادی داشته است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول