اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خبر داد

اضافه خدمت 81 سرباز بخشیده شد

خبرگزاری فارس: معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: اضافه خدمت 81 نفر از سربازان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بخشوده شد.

اضافه خدمت 81 سرباز بخشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه یدالله سوری امروز در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک به خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند جامعه، تسهیلات خاصی برای فرزندان ذکور این خانواده‌ها تعیین کردند.

سوری افزود: از آغاز سال‌جاری تا امروز بیش از 163 نفر از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از خدمت دوره ضرورت سربازی معاف شده‌اند.

سوری تأکید کرد: یکی دیگر از خدمات و تسهیلاتی که برای برخی از سربازان تحت پوشش این نهاد، ارائه داده‌ایم، انتقال آنها به شهر و استان خود برای ادامه دوران سربازی است.

وی تصریح کرد: در این مدت 453 نفر از مشمولین تحت پوشش از دیگر نقاط کشور به استان کرمانشاه و شهر خود برای گذراندن ادامه دوران خدمت خود بازگشته‌اند.

سوری خاطر نشان کرد: اضافه خدمت 81 نفر از سربازان تحت پوشش این نهاد در استان کرمانشاه بخشوده شد.

وی تأکید کرد: 665 نفر از مشمولین فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی نیز برای کاهش تعرفه خرید خدمت به حوزه نظام وظیفه استان کرمانشاه معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول