اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی انجام شد

صرف 2 میلیارد ریال برای خدمات تحصیلی مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: سال گذشته دو میلیارد و 229 میلیون ریال برای تأمین پوشاک و نوشت افزار دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد هزینه شده است.

صرف 2 میلیارد ریال برای خدمات تحصیلی مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان‌شمالی، مجید الهی‌راد اظهار داشت: در حال حاضر هفت هزار و 762 دانش‌آموز و هزار و 750 دانشجو زیر پوشش این نهاد هستند که سال گذشته اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 404 میلیون ریال برای خدمات تحصیلی و پوشاک آنان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در آغاز سال تحصیلی به همه دانش‌آموزان هزینه پوشاک، کتب درسی و نوشت افزار داده می‌شود. 

الهی‌راد پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به دانش‌آموزان روستایی که مسافت طولانی تا محل مدرسه دارند، اجاره مسکن مهاجران از روستا، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان سوم دبیرستان و یا دیپلم و همچنین کمک هزینه شهریه دانشجویان را از جمله خدمات این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو در طی سال عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه کمیته امداد در طی سال برنامه‌های مختلف فرهنگی دارد، گفت: در حقیقت فعالیت مددجویان در طول سال تحصیلی بر حسب ضرورت، موقعیت و مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود و علاوه بر آن برنامه‌های فرهنگی و هنری در اوقات فراغت تابستان به دلیل تعطیلی دانش‌آموزان از مدارس قوت می‌گیرد.

وی برگزاری کلاس‌های کنکور، آموزش نقاشی، خطاطی، بافتنی، گلدوزی، خیاطی و کامپیوتر را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول