اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

تمام تیرهای نظام سلطه به خطا رفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: وجود رهبری مرجعیت شیعی سبب شده که تمام تیرهای نظام سلطه علیه اسلام و انقلاب به خطا برود.

تمام تیرهای نظام سلطه به خطا رفته است

به گزارش خبرگزار ی فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آبیک که به مناسبت دوم اردیبهشت روز خدمت و سالروز صدمین سفر هیئت دولت در مسجد ولی عصر (عج) سخن می‌گفت، اظهار کرد: سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف بسیاری از گره‌های مدیریتی استان‌ها در حوزه‌های مختلف را که به طور بدون حل سال‌ها باقی مانده بود را در قالب مصوبه کوچک و یا تذکر گشوده است.

وی با بیان این مطلب که تجربه نشان داده است سفرهای استانی دولت ماندگار و اثرگذار بوده است، افزود: مقام معظم رهبری نیز بر سفرهای هیئت دولت تأکید و بر آن مهر تأیید زده است.

این مسئول ادامه داد: سفر هیئت دولت به استان قزوین سبب شد که بسیاری از زیرساخت‌های اساسی شهرستان آبیک مرتفع شود و شهرستان در مسیر توسعه قرار گیرد.

فرماندار آبیک اضافه کرد: در طول سه سفر هیئت دولت به استان قزوین، 509 میلیارد تومان در قالب 195 پروژه و برنامه به شهرستان آبیک اختصاص یافت.

اعلایی خاطر نشان کرد: بیمارستان دولتی 32 تخت خوابی مصوبه دور اول سفر رئیس‌ جمهور، 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این در حالی است که 35 میلیارد ریال اعتبار نیز برای چهار بانده کردن جاده محمدیه به آبیک که از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور است اختصاص یافته که به زودی اجرای عملیات آن آغاز می‌شود.

 

* استکبار نقطه تهدید تمام بشریت است

فرماندار آبیک در ادامه سخنان خود نظام سلطه جهانی به ویژه استکبار جهانی و اسرائیل را نقطه تهدید تمام بشریت ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی هیچ نقطه تهدیدی برای بشریت محسوب نمی‌شود، لذا کسانی که به دنبال عزت، سربلندی، استقلال، آزادی و صلح هستند باید در زیر بیرق اسلام، انقلاب و ملت ایران قرار بگیرند.

اعلایی بیان کرد: ملت ایران با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه جایگاه یاران را به جایی رسانده‌اند که هیچ کس جرأت ندارد به آب، خاک، ملت و کشورمان نگاه چپ بیاندازد.

وی اذعان کرد: پیروزی ایران اسلامی در مذاکرات 1+5 استانبول به برکت خون شهدای هسته‌ای و پایمردی ملت تحقق یافته است که سبب شد دکترین انقلاب اسلامی به دنیا عرضه شود که البته رهبری مرجعیت شیعی که از که کارسازترین مدیریت‌های دنیا محسوب می‌شود را نباید در موفقیت ایران فراموش کرد.

فرماندار آبیک یادآور شد: منویات مقام معظم رهبری سبب شده که در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشم‌گیری دست یابیم.

 

* نقش حضرت زهرا (س) در اتصال نبوت و امامت بی‌بدیل است

فرماندار آبیک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نقش حضرت زهرا (س) در اتصال امامت و نبوت بی‌بدیل است، چراکه در دوران اوج جوانی در دفاع از حریم ولایت و امامت به شهادت رسیدند و برای بقای اسلام از همه چیز خود گذشتند.

اعلایی افزود: نقطه اوج عزت و سربلندی دین مبین اسلام در وجود حضرت فاطمه (س) نهفته است.

وی یادآور شد: جوانان و دلباختگان به ایران اسلامی نیز برای تحقق آرمان‌های اسلامی و حضرت ولی عصر(عج) آماده هستند لذا مدال نوکری حضرت زهرا (س) را تا ظهور امام زمان (عج) بر گردن دارند.

این مسئول افزود: هرچه از مظلومیت‌های حضرت زهرا (س) سخن بگوییم، کم گفته‌ایم چراکه تمام مظلومیت‌های جهان در این بانوی بزرگوار اسلام جمع شده است که کسی قادر به گفتن تمام آنها نیست.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول