اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

استکبار هنوز نمی‌داند که با شهادت ملت ایران روحیه‌ای تازه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: دست‌یابی ایران به فناوری هسته‌ای برگ افتخارآمیزی از دفتر تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استکبار هنوز نمی‌داند که با شهادت ملت ایران روحیه‌ای تازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی‌گودرزی عصر امروز در جمع تعدادی از جوانان بندرعباس با بیان اینکه دانشمندان جوان ایران زمین ثابت کردند که ایرانیان همیشه می‌توانند، اظهار داشت: ایرانیان با هوش و ذکاوت بالای خود گام‌های بلندی در عرصه‌های علم و فناوری برداشته‌اند و دانش هسته‌ای و بومی کردن آن برای ایران نقطه اوجی در حوزه علم است.

وی افزود: تولید سوخت هسته‌ای از جمله حقوقی است که هر عضو معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی از آن بهره‌مند است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه دولت و مردم ایران تمام تلاش را دارند تا ذره‌ای از حق خود برای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای کوتاه نیایند، چرا که به گفته رهبرشان انرژی هسته‌ای را یک نیاز و ضرورت و جزئی از پیشرفت علمی ایران می‌دانند، تصریح کرد: اکنون با دست‌یابی ایران به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای با هدف تأمین انرژی، همه جهان به این باور رسیده‌اند که امروزه با وجود تمام موانعی که بر سر راه ایران وجود دارد دست‌یابی به انرژی هسته‌ای کاری بزرگ‌تر از ملی شدن صنعت نفت است.

معظمی‌گودرزی با بیان اینکه دشمن می‌داند دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی توانمندی بسیار زیادی دارند و به این دلیل در راستای نابودی آنها گام برمی‌دارد، اضافه کرد: استکبار هنوز نمی‌داند که با شهادت ملت ایران روحیه‌ای تازه می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در بحث هسته‌ای پیشرفت‌های بسیار زیادی دارد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی توانسته است با فناوری هسته‌ای در راستای درمان بیماری‌های صعب العلاج گام بردارد و در این‌‌باره بسیار هوشمندانه عمل کرده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه ایران اسلامی و مردم آن به دنبال استقرار صلح، آرامش، دوستی و برادری در جای جای جهان هستند، تصریح کرد: کشور و ملتی با این تفکر و سابقه درخشان در تاریخ چندین هزار ساله، هیچ گاه به دنبال ساخت و تولید سلاح هسته‌ای نخواهد بود و تمام هیاهوهای دشمنان برای این است که نمی‌خواهند ملت و نظام ایران به قله‌های پیشرفت و اقتدار دست یابد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول