اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

بیداری اسلامی از ثمرات رسوایی استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: بیداری اسلامی از ثمرات رسوایی استکبار جهانی است.

بیداری اسلامی از ثمرات رسوایی استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر تحقق نامگذاری سال‎ها در دستور کار و برنامه‎های اجرایی مسئولان و قوای مجری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مدیران جهادگونه فعالیت داشتند تصریح کرد: سال گذشته ایران با تحریم‎های سنگین اقتصادی مواجه شده، اما با تلاش مسئولان شاهد توفیقات زیادی در عرصه اقتصادی بوده‎ایم.

گرزین بیداری اسلامی را از ثمرات رسوایی استکبار جهانی دانست و بیان داشت: مردم با تمام تحریم‎ها نه تنها مأیوس نشدند بلکه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن برای حضور در انتخابات اعلام آماده‌باش داشتند.

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: اگر مروری شود بر برنامه‎هایی که از سوی دشمن انجام شد برای ناامن ساختن انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی ایران متوجه می‎شویم که دشمن تمام تلاش خود را برای ناامن ساختن انتخابات انجام داده بود، اما می‎توان به جرأت گفت که انتخابات اسفند 1390 امن‎ترین انتخاباتی بود که در کشور برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته در شهر گرگان نیز سال با امنیتی بوده متذکر شد: هر سال گزارشی از نوشتن برخی از شعارها علیه مسئولان بر در و دیوار محلات ارسال می‎شد، اما سال 1390 این گزارشات در حد دو مورد بیشتر نبوده و این حاکی از بالا رفتن درک و آگاهی مردم دارد.

گرزین افزود: در قالب بصیرتی که در سخنان مقام معظم رهبری بوده مردم درک درستی از مسائل نظام و آگاهی از برنامه‎های دشمن پیدا کرده‎اند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه انتخابات سال گذشته با استقبال باشکوه مردم برگزار شد ابراز داشت: استان گلستان در حضور مردمی در پای صندوق رأی رتبه پنجم کشور را به دست آورد و در شهر گرگان نیز این مسئله به نحو شایسته پیش رفت و با هیچ‌گونه مسئله‎ نگران کننده‎ای برخورد نکردیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس در یک کرسی حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا به مرحله دوم کشیده شده است متذکر شد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری امید داریم تا انتخابات دوره دوم مجلس را در 15 اردیبهشت با سلامت و امنیت به طور شایسته‎ای برگزار کنیم و این مسئله از اولویت برنامه‎های ما برای سال 1391 است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول