اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

اردوگاه استکبار در چگونگی رویارویی با ملت ایران حیران مانده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: اردوگاه استکبار در چگونگی رویارویی با ملت ایران حیران مانده است و این سردرگمی با عمل به فرمایش رهبری در حمایت از اقتصاد داخلی و مقابله با تهاجم اقتصادی افزایش می‌یابد.

اردوگاه استکبار در چگونگی رویارویی با ملت ایران حیران مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در جمع مردم ابرکوه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری و عنوان گرفتن سال 91 به عنوان سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، علاوه بر تثبیت اقتدار نظام اسلامی، زمینه قطع کامل وابستگی به کالاهای خارجی را نیز فراهم ساخته است.

وی افزود: عمل به این فرمایش رهبری، خودکفایی در تولید و شکوفایی اقتصاد در بازار داخلی، رونق اقتصادی، رفع بیکاری و مهار تورم را به دنبال دارد و به فضل خدا دسیسه‌های اقتصادی دشمن برای فلج کردن کشور را به شکست می‌کشاند.

حسینی تأکید کرد: برای تحقق شعار امسال همگان باید تلاش کنند و دولت و ملت باید با هم‌دلی در افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ضریب امنیت اقتصادی کشور را افزایش دهند و شرایط تعالی و رونق اقتصادی کشور را فراهم کنند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی بالقوه یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است که با اجرایی کردن دقیق فرامین مقام معظم رهبری می‌تواند فعلیت مقتدرانه تام پیدا کند و بار دیگر جهان را مبهوت توانمندی‌های ملت بزرگی کند که بر این باور است که «ما می‌توانیم».

حسینی خاطرنشان کرد: زندگی مردم باید مبتنی بر میانه‌روی و سلوک اقتصادی و به دور از اسراف و تبذیر و معیشت با اعتدال در خرج و دخل باشد و چنانچه این مهم برای همگان فرهنگ‌سازی شود و در بخش کلان کشوری نیز حمایت عملی از تولید و سرمایه‌گذاری انجام بگیرد، شاهد اقتدار اقتصادی نظام اسلامی به عنوان لنگر ثبات و استحکام منطقه در عرصه اقتصادی خواهیم بود.

وی تأکید کرد: ما براین باوریم که تاکنون فرمان‌بری و ولایت‌مداری این ملت بزرگ موجب دفع دسیسه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی شده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است.

حسینی ادامه داد: به طور قطع عنوان‌بخشی سال به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تهدید و تحریم‌ها را قوی‌تر از گذشته به فرصت تبدیل خواهد کرد، به گونه‌ای که همگان از عزم و اقتدار ملی ایران انگشت حیرت به دندان می‌گیرند.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تحول عظیم اقتصادی کشور است و شعار سال باید به عنوان فرهنگ و باور عملی دولت و ملت نهادینه شود تا با اجرایی شدن منویات رهبری، کشور بر سکوی اقتدار قرار گیرد.

وی افزود: با یقین باور داریم که تاکنون استقامت و پایداری در برابر فشارها ملت ما را آبدیده کرده و دشمن را نیز به عقب‌نشینی واداشته است.

حسینی ادامه داد: در عرصه تهاجم سنگین اقتصادی و بکارگیری حربه‌های تحریم و فشار نیز عزم ملت ایران جزم‌تر شده و از این پس نیز به لطف خدا و با انگیزه مضاعف الهام گرفته از پیام رهبری، موتور محرک سیاست خودکفایی در آغازین مراحل دهه پیشرفت عدالت و توسعه به کار بسته خواهد شد و سال جاری سال شکوفایی اقتصادی کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: اردوگاه استکبار در چگونگی رویارویی با ملت ایران حیران مانده است، زیرا در هر هجوم تودهنی خورده است و در جبهه اقتصادی نیز ملت ما با تبعیت از فرامین رهبری خود هم‌چنان امیدوارانه به جهاد اقتصادی ادامه خواهد داد و به لطف خدا پیروز این میدان خواهد شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول