اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان:

اقتدار ارتش منبعث از اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ دو زرهی زنجان با اشاره به نمایان شدن اقتدار ارتش در عملیات‌های متعدد برای دنیا گفت: اقتدار ارتش بیانگر و منبعث از اقتدار ملت ایران است.

اقتدار ارتش منبعث از اقتدار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرعلی‌رضا موسویان ظهر امروز در سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اقدامات ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش در دوران دفاع مقدس، عملیات‌های مبتکرانه زیادی را انجام داده است.

وی به رشادت‌های نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس از جمله از جان گذشتگی شهید عباس دوران اشاره کرد و افزود: موفقیت صدام در برگزاری اجلاس غیر متعهدها مشکلات فراوانی برای ایران در بر داشت که ارتش با عملیات شجاعانه نیرو‌های خود این مشکلات را برطرف کرد.

فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان تصریح کرد: امام راحل با شناختی که از نیروهای ارتش داشت، حل مشکل برگزاری اجلاس غیر متعهدها توسط صدام در بغداد را به ارتش سپرده بود.

وی حمله به بندر الولید را از دیگر عملیات‌های شاخص و ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس دانست و ادامه داد: نیروهای ارتش با انجام یک عملیات خاص‌، با گذشتن از مرز چند کشور موفق به منهدم کردن 48 هواپیما، رادار و آشیانه هواپیمای عراق کرد که توسط بلوک غرب و شرق در اختیار صدام قرار گرفته بود.

امیر موسویان انجام عملیات‌های مبتکرانه را در برهه‌های حساس از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی به معضل دزدان دریایی اشاره و تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر وظیفه تامین امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها  را در آب‌های آزاد بر عهده گرفته است.

فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان با یادآوری تحریم‌های اعمال شده از اول انقلاب تا کنون بر ضد ایران اسلامی گفت: در آن زمان دشمن از رسیدن چرخ هواپیما به ایران هم جلوگیری می‌کرد.

وی به ورود ارتش برای خودکفایی اشاره کرد و موفقیت‌های به دست آمده را مرهون پیام مقام معظم رهبری در مورد راهبری شدن نیروی دریایی ارتش عنوان کرد.

امیر موسویان با اشاره به انجام رزمایش 10 روز ولایت توسط ارتش در سال گذشته در آب‌های آزاد و اقیانوس هند تصریح کرد: آنچه در این رزمایش به نمایش گذاشته شد اقتدار ملت و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی تاکید کرد: ارتش در رزمایش ولایت سال 90 ابهت و اقتدار ایران و فرماندهی نیروهای مسلح آن را به دنیا نشان داد کما اینکه این اقتدار در مواجه با ناو آمریکایی هم به نمایش گذاشته شد.

فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان تاکید کرد: نیروی مسلح ایران از جمله ارتش با انجام جهاد خودکفایی در حال حاضر همه نیازهای خود را تامین می‌کند.

وی تانک ذوالفقار، دستگاه‌های هشدار دهنده، جنگنده‌های آذرخش و صاعقه و در نهایت ناوشکن جماران به همراه دیگر تولیدات را از دستاوردهای جهاد خودکفایی در کشور دانست.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول