اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد ارتش در منطقه قم:

ارتشیان تا آخرین قطره خون مدافع ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد ارتش در منطقه قم گفت: ما نیروهای ارتش تا آخرین قطره خون خود در رکاب ولایت فقیه هستیم و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

ارتشیان تا آخرین قطره خون مدافع ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرهنگ محمد خورشیدی بعدازظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و نیروهای ارتش با آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: زمانی که بدخواهان و دشمنان کشورمان به دنبال انحلال ارتش بودند، امام راحل(ره) با فرمان تاریخی خود بیان کردند که ارتش باید بماند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان صدور فرمان امام خمینی(ره) تا امروز، نیروهای غیور، جان بر کف و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی در فتنه‌های پس از انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس و در دوران خودکفایی، توانستند ایستادگی و پایمردی خود برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان به اثبات برسانند.

فرمانده ارشد ارتش در منطقه قم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی عاملی برای تثبیت انقلاب و شکست دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است، تصریح کرد: نیروهای ارتش در طول بیش از سه دهه گذشته همواره در کنار مردم برای عزت و سربلندی کشورمان گام برداشته‌اند.

وی در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان، بر ضرورت هوشیاری همه مردم، مسئولان و نیروهای نظامی برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: ما سربازان و فرزندان ایران در لباس مقدس ارتش تا آخرین قطره خون خود در رکاب ولایت فقیه هستیم و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول