اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آزادشهر:

ارتش ایران یک نیروی دفاعی مکتبی و مردمی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آزادشهر گفت: ارتش ما یک نیروی دفاعی مکتبی و مردمی است که در کنار سایر ارگان‎های دفاعی وظیفه حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام را برعهده دارد.

ارتش ایران یک نیروی دفاعی مکتبی و مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحمد حسینیان ظهر امروز در جمع ارتشیان تیپ دوم لشگر 30 پیاده گرگان اظهار داشت: ارتش امروز ما دارای ارزش و اعتبار است و شایستگی‎های خود را در میادین مختلف به اثبات رسانده و شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: در رژیم طاغوت ارتش در خدمت اهداف خاندان ملعون شاهنشاهی بود و بدون در نظر داشتن حق و حقوق هموطنان خود در خدمت سیاست‎های استعماری و استکباری رژیم وابسته به کشورهای بیگانه بود.

وی تصریح کرد: در حالی که امروز این چنین نیست و ارتش به عنوان بازوان توانمند نظام و انقلاب حفظ و حراست از دستاوردهایی را برعهده دارد که در نتیجه خون شهدای ما به دست آمده است.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری که فرموده‌اند ارتش باید کاری کند که بیگانگان نسبت به خاک ایران و سرمایه‎های ملی ما طمع نداشته باشند، اذعان داشت: این نمایش نظامی امروز در سطح جهان بازتاب خواهد داشت و نقشه‎های شیطانی آنهایی که در کاخ سفید علیه ما طرح و برنامه می‎ریزند نقش برآب خواهد شد.

حسینیان اضافه کرد: گفت‎وگو های ترکیه هم نشان می‎دهد غرب از مواضعی که در مقابل ایران گرفته عقب‎نشینی کرده است که این هم ناشی از موقعیت مطلوب و خوب ایرانی در سطح بین‎المللی دارد و من یقین دارم به برکت حضور رهبری فرزانه و نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی مردمی غیور موفقیت‎های نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم و باعث افتخار بیشتر ما خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول