اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

ارتش جمهوری اسلامی، نیروی مطیع ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ارتش جمهوری اسلامی، نیروی مطیع ولایت است.

ارتش جمهوری اسلامی، نیروی مطیع ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت الله مصطفی علما امروز در آیین رژه روز ارتش در بزرگراه حضرت امام (ره) کرمانشاه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم بوده است و این پایگاه مردمی، افتخاری است که ارتش هیچ کشوری در دنیا از آن برخوردار نیست.

علما خاطر نشان کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس امتحان خود را پس داده است و ارتش جمهوری اسلامی، نیرویی مطیع ولایت، مقتدر و در خدمت ملت و نظام و متکی بر مکتب اسلام تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: نماینده اتحادیه اروپا از به رسمیت شناختن حق فناوری هسته‌ای ایران حرف می‌زند و این دستاورد بزرگی است که قطعاً در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح ما از جمله ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل شده است.

علما تأکید کرد: دستاوردهای دفاعی و تجهیزات نظامی کشورمان امروز به سطح بالایی رسیده است و ما توان مقابله با تهدیدات دشمن را داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز بیش از 50 کشور در دنیا از تسلیحات، دانش و تجربیات ارتش جمهوری اسلامی ایران بهره می‌گیرند که مایه افتخار است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول