اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

ارتش ایران با اقتدار در آب‏های آزاد نقش‏آفرینی می‏کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با اقتدار در آب‏های آزاد نقش‏آفرینی می‏کند.

ارتش ایران با اقتدار در آب‏های آزاد نقش‏آفرینی می‏کند

علی درویش‏خضری امروز در ‌‌گفت‏وگو‌ با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با گرامیداشت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ‌اساس قانون اساسی شکل گرفته و بنا به نظر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: ارتشی که در جمهوری اسلامی ایران شکل یافته، از مردان دلاور و حماسه‏آفرینی‏های غیور مردانی است که در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی به حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام پرداخته‏اند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: این افراد همواره در پاسداری از حریم میهن اسلامی از لحاظ هوایی، زمینی و دریایی با فرماندهی کل قوا به ایفای نقش ذاتی خود پرداخته‏اند و جایگاه آنها بسیار درخور توجه است.

درویش‏خضری اضافه کرد: امروز می‏بینیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اقتدار تحت فرماندهی ولایت امر در خارج مرزهای آبی کشور و آب‏های آزاد نقش‏آفرینی می‏کند و پیام انقلاب اسلامی ایران را در راستای امنیت به گوش جهانیان می‏رساند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه از ارتش، سپاه و بسیج به عنوان حافظان نظام و میهن تحت فرمان مقام معظم رهبری نام برد و آنان را مایه مباهات ملت ایران دانست.

درویش‏خضری در پایان خاطر نشان کرد: ملت غیور و فهیم ایران با داشتن چنین ارتشی به خود می‏بالد و با گرامیداشت این روز دوشادوش آنان از نظام و آرمان‏های ارزشی انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول