اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

آمادگی ارتش روزافزون است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط کنونی ایران اسلامی و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در شرایط آمادگی روزافزون است.

آمادگی ارتش روزافزون است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز آیت‌الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم رژه روز ارتش اظهار داشت: در شرایط کنونی ایران اسلامی به حدی از توان رسیده است که دشمن از نیروی دفاعی ایران هیچ شناخت صحیحی ندارد و به این دلیل ترس زیادی از نیروی دفاعی ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که ایران در بخش دفاعی رشد زیادی کرده‌است، افزود: دشمن خوب می‌داند که ایران پیشرفت‌های زیادی داشته و به این دلیل هیچ‌گاه در بخش نظامی تهدیدی برای ایران اسلامی نخواهد بود.

حیدری با اشاره به بخش‌هایی از تاریخ معاصر ایران اسلامی گفت:  تاریخ ارتش جمهوری اسلامی را به چهار مرحله می‌توان تقسیم کرد که دوره نخست آن مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی است و ارتش در این دوره به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت و از درون مبارزه خود را علیه رژیم شاه آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی با انقلاب همکاری زیادی داشت و در این باره باید تاریخ معاصر ایران را برگ زد.

وی افزود: دوره دوم تاریخ ارتش دوره بازیابی هویت است و این دوره زمانی آغاز شد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های اجانب مبنی بر انحلال ارتش، امام (ره) با حمایت بی دریغ از ارتش و جایگاه آن سخن اجانب را رد کرد و ارتش با فرمان ایشان در فروردین سال 58 مرحله بازیابی هویت اسلامی و ایرانی خود را آغاز کرد.

حیدری تاکید کرد: در دور دوم تاریخ ارتش جمهوری اسلامی ارتش دارای هویت کاملی شد و به این دلیل ارتش معتقد و با تقوا در مسیر ایران اسلامی و انقلاب و رهبری وجود دارد.

وی تصریح کرد: مرحله سوم تاریخ حیات ارتش مرحله فداکاری سرنوشت ساز در دوران دفاع مقدس است، در آن دوران جنوب و غرب کشور مورد هجوم اجانب قرار گرفت و همه ملت ایران در برابر دشمن ایستادگی کردند، در آن سال‌ها ارتش با فداکاری بی‌نظیر خود و تقدیم 49 هزار شهید و 127 هزار جانباز سرنوشت جنگ را به نفع اسلام و انقلاب اسلامی رقم زد و سرنوشت خود و ملت ایران را تثبیت کرد.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: در مرحله چهارم حیات ارتش جمهوری اسلامی ایران که پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون ادامه یافته، دوره آمادگی روزافزون ارتش جمهوری اسلامی است، اکنون ارتش به صورت همه جانبه و از جنبه های مختلف نظامی، آموزشی، عقیدتی و معنوی روز به روز آماده تر می‌شود تا به رسالت خود در دفاع از کشور و انقلاب عمل کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول