اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان:

ارتش ایران هرگونه تهدید را با حداکثر توان و حداقل زمان پاسخ می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: پاسخ نیروهای مسلح به ویژه ارتش به هرگونه تهدید پاسخی در حد حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

ارتش ایران هرگونه تهدید را با حداکثر توان و حداقل زمان پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سرتیپ میرحبیب میربیرنگ ظهر امروز در آیین رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگر‌های ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پاسخ کوبنده به مغرضان و کج‌اندیشان داخلی و خارجی بوده است.

وی افزود: نامگذاری این روز به منظور پاسداشت حماسه‌سازی نیروهای چهارگانه ارتش از سوی امام راحل بزرگ‌ترین هدیه از سوی ایشان به فرزندان خود بود و بر همین اساس نیز ارتش با نثار جان و  مال خود پاسخ این اعتماد امام را داد و در پیشبرد اهداف نظام گام برداشت.

میربیرنگ گفت: ارتش با پیروی از ولایت در تمام صحنه‌های نظام آماده جانفشانی بوده و هرگز اجازه یاوه‌سرایی به بیگانگان نخواهد داد.

بیرنگ تصریح کرد: فرزندان این آب و خاک با تاسی از بزرگان دینی خود با تمام توان در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب گام برداشته و با اذن مقتدای خود پاسخ کوبنده‌ای بر هر تهاجم و تهدیدی خواهد داد.

وی گفت: این نظام با خون‌های جوانانی آبیاری شد که با لبیک به ندای رهبری خویش سر از پا نشناخته و بی چون و چرا پشت رهبر خود گام برمی‌دارد.

فرمانده 21 حمزه آذربایجان با بیان اینکه ارتش مولفه‌های توان رزمی را دقیقا رصد می‌کند، گفت: با توجه به تجارب هشت سال دفاع مقدس وقایع پیرامون کشورمان و بررسی‌های صورت گرفته، شاهدیم که نیروی زمینی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد و از نظر نیروی انسانی که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های جنگ‌های آینده است در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم.

فرمانده لشکر 21 حمزه همچنین اظهار کرد: ارتش توانمند ایران اسلامی در کنار دیگر نیروهای نظامی در کشور همواره آماده جانفشانی در راه ایجاد امنیت و سرافرازی کشور خود است و لحظه‌ای از اعتقاد خود فروگذار نمی‌کند.

ادامه این مراسم یگان‌های نمونه لشکر 21 حمزه سیدالشهدا آذربایجان، یگان‌هایی از نیروی هوایی، پدافند هوایی و انتظامی و یگان ویژه استان به همراه بسیجیان جان برکف از مقابل قرآن مجید رژه رفته و با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول